ראש העיר, מנכ״ל העירייה והמנהלים חתמו על האמנה לאיכות השירות לתושב; לאחרונה אף חודשה אמנת השירות הכוללת את זמני התקן לטיפול בפניות התושבים

ראש העיר, תומר גלאם, מנכ״ל העירייה, עידן דוד וכלל מנהלי המינהלים והאגפים בעירייה חתמו השבוע על האמנה לאיכות השירות של עיריית אשקלון.

האמנה לאיכות השירות היא חלק ממהלך חידוש אמנת השירות, שגם מופיעה באתר העירייה וכוללת את זמני התקן לטיפול בפניות התושבים והיא חודשה לאחרונה לאחר שנים. זמני התקן עוברים בקרה שוטפת מתוך כוונה לשיפור מתמיד.

בחתימתם מתחייבים המנהלים לפעול לפי כל הסעיפים הכתובים באמנה ובראשם הענקת שירות אדיב, מקצועי, מהיר ונגיש, ביושר, אחריות ושקיפות.

טרם החתימה על האמנה הוצגו הנתונים הרבעוניים של מוקד 106 ופניות הציבור מהם עולה כי נפתחו כ-26,000 פניות. 77% מהפונים העדיפו לפנות באמצעות הטלפון. בחודש מרץ זמן המתנה ממוצע למוקד 106 היה 12 שניות. הרבעון הראשון הסתיים עם עלייה בשביעות הרצון.

ראש העיר, תומר גלאם: ״ההשקעה שלנו בשירות לתושב מניבה תוצאות ואנחנו רואים גם את העלייה בשביעות רצון התושבים וגם את הפעולות שנעשו כדי להעניק שירות מהיר, מקצועי, אישי ואיכותי. זה התפקיד שלנו כשליחי ציבור וכולנו יחד, מנהלי ועובדי העירייה כאחד, מכל אגף ואגף, שותפים לכך ומחויבים לכך״.

צילום: אלדד עובדיה

מנהלת אגף קשרי קהילה, אושרה צרויה ימין: ״עובדי ומנהלי עיריית אשקלון מחויבים למתן שירות מקצועי ואיכותי תוך חתירה מתמדת לשיפור והתייעלות עירונית למען העיר ותושבי העיר. אגף קשרי קהילה בשיתוף מנהלי ועובדי האגפים השונים מבצעים כל העת תהליכים לשיפור השירות, כך היה בבניית אמנת השירות שחודשה, וכך ימשיך להיות בפרויקטים העתידיים. החתימה היא למעשה הסכם התחייבות שלנו עם התושבים, אנו רואים בקביעת זמני התקן חוזה ביננו ובין התושבים המחייב אותנו לתת שירות אישי, מהיר ומקצועי״.

השאר תגובה

דילוג לתוכן