חודש שלם של הצעות והזדמנויות לדורשי עבודה ועובדים המעוניינים בשדרוג מקצועי; שיאו של החודש ביריד תעסוקה דיגיטלי בשיתוף מיטב החברות במשק

פותחים לך דלת לקריירה: עיריית אשקלון שמחה לבשר על תחילתו של חודש שלם בסימן תעסוקה, הראשון מסוגו בישראל, במטרה לשמש תשתית ומנוף לקידום והובלת העיר אשקלון כמרכז הזדמנויות לדורשי עבודה, עסקים ומוקד משיכה ליזמים ותעשיינים.

עיריית אשקלון בשיתוף מרכז הצעירים, לשכת התעסוקה באשקלון, קרן רש"י, התאחדות התעשיינים, עתיד וגופי התעסוקה הקימו יחדיו רשת תעסוקה עירונית שכל מטרתה היא קידום נושא התעסוקה של תושבי העיר וזאת באמצעות בניית תשתית קהילתית עירונית חזקה.

הצורך בחודש התעסוקה נולד מתוך הבנת המצב איתו מתמודד שוק העבודה במדינה ככלל ותושבי העיר אשקלון בפרט. וירוס הקורונה שינה את חוקי התעשייה, המסחר וההעסקה ומחייב אותנו להתמודד עם המצב בצורה שונה ומאתגרת.

החודש יחל ביום שלישי הקרוב, 15.12.2020, באמצעות אפליקציית ZOOM ויכלול, מידי יום, סדנאות הכנה לעולם העבודה העכשווי, הרצאות לפיתוח אישי ומקצועי כמו כן, יוצעו לתושבים שירותים שונים בנושא מיצוי זכויות בתחום התעסוקה לקהלי יעד מגוונים כגוון: חיילים, עולים, חרדים ועוד. שיאו של החודש ביריד תעסוקה דיגיטלי, בתאריך 05.01.20, בו יוכלו התושבים לפגוש מעסיקים ולהיחשף להזדמנויות תעסוקה מגוונות.

ראש העיר, תומר גלאם: "אחד מאתגרי התקופה הוא תחום התעסוקה, שנפגע בצורה קשה כתוצאה ממשבר הקורונה. עיריית אשקלון, בשיתוף לשכת התעסוקה בעיר, התאחדות התעשיינים, קרן רש״י, מרכז הצעירים ועתיד, היא הראשונה שמרימה את הכפפה ומציעה לתושבים לקחת חלק בחודש התעסוקה הגדול ביותר בישראל והראשון מסוגו בדרום. בין אם אתם דורשי עבודה, עובדים שמחפשים להשביח את היכולות והכישורים שלהם או מעסיקים, יזמים ותעשיינים שמחפשים עובדים, אני משוכנע כי תמצאו במהלך החודש את כל המענה הדרוש לכם. אני רוצה להודות לחבר המועצה, משה אטיאס על שיתוף הפעולה לקידום הפרויקט. קידום והרחבת אפשרויות התעסוקה של תושבי העיר, היא אחת מהמשימות העיקריות שלנו ונכונות לנו עוד בשורות רבות בתחום״.

לתוכנית המלאה של חודש התעסוקה > https://bit.ly/342nlJs

 

השאר תגובה

דילוג לתוכן