הבית החדש של ה-WHIZZ באשקלון – בלב המדרחוב העירוני זאת כחלק מהתוכנית האסטרטגית לחידוש ושדרוג המדרחוב בעיר על ידי יצירת עוגנים שימשכו אליו תושבים ומבקרים

בסוף השבוע האחרון נחתם הסכם בין העירייה לבעלי מסעדת הניצחון במדרחוב העירוני ובמקום המסעדה המיתולוגית תקים העירייה את המבנה החדש של מתחם ה-WHIZZ, ההאב הטכנולוגי.

המתחם, שהוקם לראשונה בעיר בשנת 2018 במטרה לעודד את עולם היזמות הטכנולוגית והעסקית בקרב תושבי העיר אשקלון והאזור, ישמש כחלל עבודה משותף, כמקום מפגש לקהילות יזמות והייטק וליצירת נטווריקנג.

בנוסף, יכלול המקום החדש הנצחה מיוחדת לפעילותה וסיפורה של המסעדה הוותיקה לאורך השנים.

מאחורי ההחלטה להקים את המתחם בלב המדרחוב העירוני עומד חזון ראש העיר להחיות את המקום על ידי יצירת עוגנים שימשכו אליו תושבים ומבקרים. בהתאם לזאת הוכנה תוכנית אסטרטגית לחידוש ושדרוג המדרחוב, הן בהיבט הויזואלי-תכנוני והן בהיבט התוכני של יצירת תכנים לאוכלוסיות שונות, בעיקרם צעירים.

אמש (ראשון) הגיעו למקום ראש העיר, תומר גלאם, המשנה לראש העיר, משה אטיאס, חבר המועצה, יוחאי יפרח, מנהלת אגף תרבות נוער וספורט, דפנה ביטון ומנהל מרכז הצעירים, ניסים בן דוד.

ראש העיר, תומר גלאם: ״המדרחוב העירוני הולך לשנות את פניו עם הקמת מתחם הסטארט-אפ והיזמות של אשקלון ממש במרכזו. יש פה אמירה כלכלית, אמירה חברתית ואמירה ערכית המשמרת את חשיבותו של המקום בעברה של העיר, בהווה ובמיוחד בעתידה של העיר. אני יכול להבטיח שזו רק ההתחלה בתוכנית האסטרטגית שלנו לחידוש ושדרוג המדרחוב וכחלק מהחזון להעניק למקום את הכבוד הראוי לו״.

המשנה לראש העיר הממונה על הצעירים, משה אטיאס: ״המטרה שלנו להחיות את המדרחוב וחזרתו להיות עורק מרכזי בפעילות המסחר של העיר אשקלון. כממונה על הצעירים, אני רואה בפרויקט הזה חשיבות עליונה בהחזרת הצעירים של העיר למדרחוב העירוני לאחר שנים של חוסר פעילות. מחזירים את הדופק למדרחוב. אני רוצה להודות לראש העיר, תומר גלאם, על הוצאת הפרויקט המדהים הזה אל הפועל ופרויקטים נוספים שיקרו כאן. אני רוצה להודות לשותפי יוחאי יפרח שיד ביד איתי רואה את טובת הצעירים באשקלון ולכל העוסקים במלאכה החשובה הזאת״.

השאר תגובה

דילוג לתוכן