בוגרי  מוסדות החינוך המיוחד באשקלון השתתפו במסע כומתה

אתמול (שלישי) השתתף ראש העיר במסע הכומתה של חיילי צה״ל, תושבי העיר בוגרי מוסדות החינוך המיוחד, המשתתפים בפרויקט ׳גדולים במדים׳, המשלב כ-500 צעירים עם צרכים מיוחדים ב-40 בסיסי צה״ל ברחבי הארץ. הפרויקט יוזמת עמותת יד לילד והוא נערך בשיתוף עיריית אשקלון, המחלקה לחינוך מיוחד במינהל חינוך.

 

המסע התקיים בבסיס ׳זיקים׳ ובסיומו הוענקו כומתות פיקוד העורף לחיילי יחידת החילוץ וההצלה. במעמד זה השתתפו מנהלת בית הספר, חגית רוקח, מפקד הבסיס, שלומי בן יאיר, מנכל העמותה, מנדי, מלי שפירא, בעלת החברה 'רז – גל' שאימצו את החיילים, ומנהלת אגף חינוך מיוחד, גלית מרציאנו.

ראש העיר, תומר גלאם: ״התרגשתי לפתוח את יום העבודה בטקס הענקת כומתות לחיילי ׳גדולים במדים׳, בוגרי מוסדות החינוך המיוחד שלנו שבחרו לעשות שירות צבאי ולתרום את תרומתם המשמעותית והייחודית למדינה. כל אחת ואחד מהם מוכיחים כי השמיים הם אף פעם לא הגבול כשאתה פועל מכל הנשמה ועם כל הלב והאמונה. מאחל לכם שירות מוצלח, מספק ומהנה. עמותת ׳גדולים במדים׳ היא עמותה עם חזון גדול וביצוע גדול אף יותר. מה שאתם מעניקים לילדים האלו זו זכות גדולה. שמרו על עצמכם, עלו והצליחו״.

 

אלוף במיל׳ גבי אופיר, יו״ר יד לילד המיוחד: ״כאשר התחלתי את התוכנית הזו לפני 30 שנה עם הבת שלי שיש לה תסמונת ווילאמס, לא שיערתי לעצמי עד כמה התוכנית תהפוך להיות משמעותית עבור הצעירים הללו ועבור הבסיסים בהם הם משרתים. אני מודה בכל ליבי לעיריית אשקלון בראשות ראש העיר תומר גלאם שתומכים בזה מהרגע הראשון.״

השאר תגובה

דילוג לתוכן