והעיר אשקלון שמחה וצהלה: מערכת החינוך חוגגת את החג השמח בשנה

הבוקר (שלישי) סייר ראש העיר, תומר גלאם, במוסדות החינוך לרגל חג הפורים. לסיור הצטרפו סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט, ראש מינהל חינוך, יובל זוזט ויו״ר פורום הורי אשקלון, דודו לוי.

הסיור נפתח בבתי הספר של החינוך המיוחד, מוריה ואיתן ומשם סיירו בבתי הספר חמ״ד אגמים, מקיף ו׳ ומקיף ד׳ ובהיכל הספורט העירוני שם חגגו תלמידי בית הספר הרב גילי אמנויות.

״מחמם את הלב לראות את תלמידי אשקלון מציינים את החג בצורה היצירתית והמקורית ביותר ולמרות מזג האוויר הצליחו לגוון ולהפתיע. מאחל לכולנו חג פורים שמח ומהנה ומזמין את כל תושבי אשקלון מקטן ועד גדול לחגוג עמנו ביום חמישי את פסטיבל אשקלון במסכה בפארק אגמים וביום שישי את קרנבל פורים במדרחוב העירוני״, אמר ראש העיר.

התחפושת המקורית של יחידת הקב"סים בעיריית אשקלון – יפה

עובדי מינהל חינוך ותנו״ס בעיריית אשקלון הקדימו את יום התחפושות להיום וציינו את חג פורים בטקס חגיגי במעמד ראש העיר, תומר גלאם, סגנית ראש העיר הממונה על החינוך הבלתי פורמאלי, מיריי אלטיט, מנכ״ל העירייה, עידן דוד וראש מינהל חינוך, יובל זוזט.

בין התחפושות המבריקות בלטה התחפושת של המחלקה למניעת נשירה באגף העל יסודי שהתחפשה לשמפו למניעת נשירה בסימן, מניעת נשירה כמובן.

ראש העיר שיבח את העובדים על היצירתיות והיוזמה וכמובן על עבודתם בשגרה למען מערכת החינוך באשקלון. "אתן ואתם עושים חיל בתחום החינוך ואנחנו רואים כיצד פירות ההשקעה שלנו מביאות לתוצאות ולהישגים ישירים לדור העתיד שלנו. המשיכו כך ושיהיה לכולנו חג פורים שמח", אמר ראש העיר.

השאר תגובה

דילוג לתוכן