הזמר עמיר בניון אחד מגדולי הזמרים בישראל הופיע ביום ראשון השבוע בבית הספר הראל בפתיחת שבוע החינוך המאוחד שנערך באשקלון זו השנה השמינית

השבוע מתקיים בסימן "אחים" – הוקרה לאחים במשפחות שיש בהם ילדים עם צרכים מיוחדים.

בערב זה התנדב להופיע הזמר עמיר בניון עם נגניו , אלעד לוי ועומר קרינגל שריגשו את הצופים.

בנוסף מלבד ההופעה המרכזית , לנוכחים שהגיעו הוקרן קליפ שבו שרו תלמידי בית הספר הראל ואחיהם עם הצוות החינוכי את השיר "אנחנו אחים" שירם של האחים עלאי וניתאי צרפתי.

בנוסף שרה מקהלת בית הספר מחרוזת שירי אחים.

ראש העיר, תומר גלאם שכיבד את האירוע בנוכחותו נשא דברים וציין את חשיבות החינוך המיוחד בעיניו ואת חשיבות הקצאת המשאבים העירוניים לנושא. כמו כן הודה ראש העיר לצוותי החינוך של בית הספר להורים וחיזק אותם.

ראש מנהל החינוך, יובל זוזט, ברך את ההורים והצוות החינוכי של בית הספר הראל הודה על עבודת הקודש שנעשית בבית הספר בתחום החינוך המיוחד.

מפקחת ביה"ס, הגב' רות בן ואליד, התרגשה מהופעת התלמידים ומההתכנסות הערכית.

מפקחת החינוך המיוחד פאני ארזי, ומנהלת המתי"א (מרכז תמיכה ישובי אזורי) באשקלון , ליטל פרץ, ברכו את הנוכחים והודו על שיתופי הפעולה לאורך כל השנה.

כמו כן נהנו ההורים והילדים בערב זה מסדנאות לחיזוק הקשר בין האחים שהצוות החינוכי תכנן, והתקיימו במהלך הערב, כמו גם מהרצאת פסיכולוגית ביה"ס על חשיבות הקשר בין האחים.

מנהלת ביה"ס סיגל אביב: "שיתוף הפעולה המבורך עם כל הגורמים החינוכיים בעיר ובמשרד החינוך מסייעים לנו ליצור עולם טוב יותר לכולם ולא משנה השונות או המיוחדות. כולם שווים למרות השוני. אני מודה מודה מעומק הלב לצוות החינוכי של הראל- בזכותם הכל קורה".

השאר תגובה

דילוג לתוכן