הנהלת בי"ס אורט הנרי רונסון התעקשה שהתלמידים יגיעו לבחינת מתכונת בביה"ס וכעת תלמידים רבים נמצאים  בבידוד  כתוצאה מחולים מאומתים שהיו במבחן. התלמידים: חוסר אחריות של ההנהלה

לפני כשבוע פנו אל מערכת 'קונטרה ניוז' תלמידי שכבת יב' בביה"ס אורט 'הנרי רונסון' בטענה כי הנהלת ביה"ס מכריחה את כולם להגיע להיבחן בחינת מתכונת בבית הספר. באתר פורסמה הכתבה אך הנהלת ביה"ס בחרה שלא להגיב ולא להתייחס, התלמידים הגיעו אל המתכונת עם המון חששות מפני הדבקה, ואכן החשש הגדול התרחש, מספר תלמידים מהשכבה אובחנו כחולים מאומתים וכעת עשרות תלמידים הוכנסו לבידוד, כשהם  עדיין לא יודעים אם הם נדבקו. "ניתן היה למנוע זאת", סיפרה אחת התלמידות והוסיפה, "כל המקיפים האחרים נהגו באחריות ובחנו את התלמידים ב'זום', למה רק ברונסון חושבים אחרת? לא הבנתי מה הקטע? בחינות באוניברסיטה מותר, אז מתכונת באזרחות אסור? אנחנו לא חוששים לחיינו, אלא לחייהם של בני ביתנו, אנשים מבוגרים, חלקם בסיכון, ההורים שלנו לא יוצאים מהבית ולא נפגשים עם אנשים בכדי להישמר ובסופו של יום אנחנו אלו שמביאים אליהם את המחלה. המצב שונה היום, רואים מה קורה, קצב ההדבקה גדל בצורה מפחידה, למה לסכן אותנו?"

עדיין אין לדעת כמה תלמידים נדבקו. מעיריית אשקלון נמסר כי חוזר מנכ"ל מאפשר להחריג בסגר תלמידים שמגיעים למבחנים, אך עדיין זהו שיקול של ביה"ס, השאלה מדוע ביה"ס בחר לנקוט דווקא בפעולה כזו. הם פעלו על פי החוק, אך השאלה אם היו גמישים מספיק?!

הסעיף בחוזר מנכ"ל שמאשר את ההיבחנות בבית הספר

 

השאר תגובה

דילוג לתוכן