אייל חסאן ניצח ניצחון מוחץ את יריביו בבחירות להסתדרות המורים והוא ואנשיו ינהלו באופן בלעדי את סניף אשקלון והסביבה, ההכפשות נגדו רק העצימו אותו, מה שמוכיח שוב שקמפיין טהור מנצח

הבוקר פורסמו התוצאות הסופיות והתברר כי סיעת אמ"י בראשותו של אייל חסאן זכתה בניצחון ענק בסניף. מדובר בהישג מדהים בכל קנה מידה קיבלנו רוב מוחץ של תמיכה (כמעט פי ארבעה מבריגה ופי שמונה מאווה- שני יריביו). רוב מוחץ שבו חסאן וחבריו לסיעה, הם בלבד ינהלו בבלעדית את הסניף. חסאן אמר הבוקר: "הקמפיין שהובלנו, מוטי ואני היה ללא תקציב, (למעט ס.מ.ס וואטסאפ וסליחה על החפירות) ללא רעש אבל עם חזון ורוח מיוחדת. הגענו למעל 95% מחדרי המורים ושם לפני שביקשתי תמיכה תמיד קמו מורות ומורים שאמרו תודה על העזרה, תודה על הידע והסיוע, על הזמינות והעשייה. היה זה מסע מרתק של מוטי ושלי שיצא מאשקלון והגיע למקומות רבים ורחוקים, מאזור גדרה בואכה באר טוביה, חוף אשקלון, שדרות, שער הנגב ועוד. עברנו חדרי מורים, פגשנו עובדי הוראה רבים, פתרתי בעיות רובן במהירות, נלחמתי כנגד שייימינג מצד הורים, שמרתי על יושרה ומקצועיות, נגעתי בלבבות, דיברנו אמת ותמיד אבל תמיד כיבדנו את היותנו אנשי חינוך. זה היה קמפיין מהנה. זכיתי בארבע השנים לפתור אלפי בעיות ולשמחתנו רבים, ידעו גם ידעו כי, עשיתי זאת תמיד ולא רק לקראת הבחירות. זה כרטיס הביקור שהצגתי. זה הDNA שנשאתי באמתחתי. מי שראה את מוטי ואותי "חורשים" את המרחב ראה שנהנינו מהדרך, הסברנו פנים, היינו רגועים וחדים, נמרצים ומלאי רצון להצליח. גם ביום הבחירות היינו נינוחים בזכות חבריי לסניף ולמעלה ממאה פעילים – כולם אדיבים, ישרים ומלאי הדר. בזכות המסע הזה והגב שקיבלנו מיפה בן דויד מנהיגת על נחושה ונחרצת, מלאת עוצמה ברמות נדירות עשינו כולנו: יפה כהן רכזת התרבות הנפלאה, חברי הסניף הנהדרים, הפעילים הרבים, חבריי בוועדי המורים והגננות, חברי הנפלא, שותפי וסגני האיכותי, איש המדיה והפילוחים, מנהל בחסד, אוניברסיטה של אקסלים וניתוחי מצב – מוטי סיבוני, ככל שניתן למען ההצלחה, והיא הגיעה ובגדול.
אני גאה במסע הזה שכלל לשון נקייה, סגנון לא מתלהם ולא משיחי, כבוד והדר חינוכי, כי בראש ובראשונה אנשי חינוך אנו ונישאר כאלו. זכרו, אצלי זה לא מס שפתיים- אני תמיד מדגיש שהדרך הישרה וההדר תמיד מוכיחים עצמם."
אייל חסאן – ניצח בגדול את כולם
כעת, נשמח ונצטרף למנהיגת עובדי ההוראה הנפלאה, יפה בן דויד לקראת האתגרים הרבים ובראשם – הסכם שכר חדש !. תסמכו על יפה – מילה זו מילה.לסיום, הנני מודה שוב לחבריי לאמ"י, לכם עובדי ההוראה והגמלאים, לכל תומכיי, וכמובן לרעייתי הנהדרת איריס, ולילדיי הנדירים אורטל ואבירם על הרוח הגבית וכמובן למוטי ומשפחתו הנפלאה על מלאכת מחשבת של פעילות איכותית. תודה לאלפים שהביעו אמון בי. מבטיח לעשות ככל שניתן עבורכם. נהנים מהניצחון וממשיכים בעשייה." חסאן כבר ידע מראש כי הוא יגרוף ניצחון סוחף, בזמן שיריביו ניסו להכפיש אותו, אחד רמז שמינהל החינוך מקדם אותו, האחר האשים אותו בהוצאתו מקבוצת הוואצאפ של המנהלים, ובינתיים הוא וחברו מוטי סיבוני חרשו את האזור והגיעו לליבם של המורים. והשאירו את המתמודדים האחרים הרבה מאחור. 
צפו בסרטון התודה של חסאן:
.

השאר תגובה

דילוג לתוכן