הנהלת אורט הנרי רונסון מתעלמת מהנחיות משרד הבריאות ומקיימת מבחני מתכונת לכלל התלמידים בתוך ביה"ס, התלמידים במכתב זועם: "מסכנים אותנו"

תלמידי אורט הנרי רונסון נדהמו לגלות הבוקר כי מבחני המתכונת שלהם יתקיימו בבית הספר למרות הסגר ולמרות העלייה בתחלואה באשקלון, הם פנו למורים ולהנהלה במטרה להסביר להם כי כפי שעשו כלל המקיפים בעיר, גם הם מבקשים מבחני חשיבה ויצירתיות בזום ולא לסכן אותם ואת הוריהם בחשיפה מיותרת. תגובת מנהלת החטיבה העליונה  די הכעיסו אותם והם החליטו לפנות במכתב מסודר מטעם מועצת התלמידים, "אנחנו לא מבינים למה לסכן שכבה שלמה, הם לא מבינים מה קורה בחוץ?" אמר אחד התלמידים, תלמיד נוסף הוסיף: "בבית הספר שלנו כל פעם מישהו נחשף לחולה אחר, המוטציה הבריטית זו לא בדיחה, אם אוניברסיטאות יכולות לבחון בזום, למה אצלנו לא ניתן? זה מאוד מכעיס." במכתב שכתבו התלמידים הערב להנהלת ביה"ס נכתב:

"אנו, כנציגי מועצת תלמידים, פונים אליכם בבקשה לגבי אופן ההיבחנות בתקופה הקרובה בשכבות יא' ו- יב'. עקב מגפת הקורונה שנמשכת קרוב לשנה, אנו התלמידים נמצאים במצב הישרדות. כל פעם הגורמים העליונים במדינה, קובעים תקנות חדשות המקשות עלינו בשגרה ולכן אנו נאלצים להתרגל למציאות כל פעם מחדש. אנו, התלמידים, נמצאים בתקופת בגרויות לא פשוטה בכלל. ללמוד בזום מאוד קשה. אנחנו לא נפגשים פרונטלית, לא מבלים בשום מקום ויושבים במהלך היום מול מחשב. בתאריך 21.1.21 התקבלה ההחלטה ששכבות יא'-יב' יוחרגו מתקנות הסגר ויורשו להגיע להיבחן פיזית בבית הספר, אך, לנו התלמידים זה קשה מנשוא, נפשית ופיזית. בתקופה כל כך קשה ומבלבלת, ישנם מספר רב של בתי ספר שקיבלו את ההחלטה לא לבצע את בחינות המתכונת והבגרות הפנימיות בבית הספר אלא בזום כהתחשבות בבריאות התלמידים ובנוסף לכך גם עקב העלייה הרבה בתחלואה בגלל המוטציות השונות שחדרו לארצנו לאחרונה. משרד החינוך קיבל גם החלטות נוספות, ביניהן החלטה מבורכת והיא ביטול נרמול הציונים בבתי הספר. לכן, אנו התלמידים מבקשים להיות לנו אוזן קשבת ועל כל במיוחד בתקופה כזו לבצע את בחינות המתכונת והבגרות הפנימית באזרחות בזום רק עקב מצב לא תקין שכולנו חווים אותו.   מקווים שיחד נצליח לשרוד ולעבור את המצב למרות כל הקשיים."

ממשרד החינוך וביה"ס טרם התקבלה תגובה

השאר תגובה

דילוג לתוכן