כבוד לעיר: אביה ג'רבי, בוגרת אמית ב' אשקלון – מצטיינת נשיא המדינה

אמש ביום העצמאות ה73 למדינת ישראל, קיבלה אביה ג'רבי, בוגרת בית החינוך אמית ב' אשקלון, את 'אות מצטיין הנשיא' מידי נשיא מדינת ישראל, ראובן ריבלין.

בנימוקי הזכיה נכתב כי ג'רבי המשרתת כלוחמת בסוללה מבצעית בגדוד 55 מזה כשנה וארבעה חודשים – התנדבה לתפקיד מתוך אהבת הארץ ורצון לנתינה. "אביה, אשר חיה במציאות משפחתית מאתגרת, מבצעת את תפקידה בהצטיינות ושואפת בצורה מתמדת ללמידה, התפתחות וחתירה למגע. אביה מפגינה בגרות ורצינות מידי יום ביומו, בעצם בחירתה לשרת כלוחמת חרף כל הקשיים, תוך שהיא לוקחת על עצמה את המשימות המורכבות ביותר ומבצעת אותן בשקט ובחיוך".

אביה ג'רבי – צילום: פרטי

בתגובה לזכייה, אמרה אביה ג'רבי: "מהשנייה הראשונה בבית הספר, פגשתי צוות אוהב ומכיל. מורים שבאו ללמד מקצוע ובו זמנית גם איך להיות בת אדם. במבט לאחור אני מבינה כמה קיבלתי מבית הספר, הן מבחינה לימודית והן מבחינת היכולת להרגיש סיפוק ונתינה. סיימתי את בית הספר עם 12 שנות לימוד +בגרות מלאה. בנוסף, ולא פחות חשוב מזה הכרתי אנשים שלימדו אותי המון, ובעיקר חברים מדהימים שמלווים אותי עד היום. צוות החינוכי שלדעתי עשה מעל ומעבר כדי שאצליח בהמשך החיים ובצבא".

גדעון שינדלר, מנהל בית החינוך: "אביה הינה דוגמא אישית לחיבור הנפלא בין מחוייבות אישית, התמדה ותמונת עתיד  תוך התגברות על מכשולים רבים, לצד צוות עוטף ודוחף אשר שם לנגד עיניו את הצלחתה של אביה בהיבטים חינוכיים ולימודיים. צוות בית הספר מחנך לחיבור התלמידים לתורת חיים ולנתינה לחברה הישראלית, מברך את אביה על בחירתה וגאה בה על בחירתה כחיילת מצטיינת".

השאר תגובה

דילוג לתוכן