ראש העיר נפגש עם יו"ר אגודת הסטודנטים
השניים דנו בצרכי הסטודנטים ובחנו דרכים נוספות להרחיב את שיתוף הפעולה הפורה; ראש העיר: "פועלים רבות במטרה לאפשר להם להתמקד בהצלחתם הלימודית והאישית וליצור מקומות תעסוקה מתקדמים בפארק ההיי-טק שיוקם בעיר"

על רקע פתיחתה של שנת הלימודים האקדמית נפגש אמש (שלישי) ראש העיר, תומר גלאם, עם יו"ר אגודת הסטודנטים במכללה האקדמית אשקלון, מאיר כץ. בפגישה נכחה גם סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט. 

בפגישה העלה היו"ר הצעות ונושאים שונים לטובת הסטודנטים/יות במכללה האקדמית אשקלון, בהם: מתן מלגות נוספות (בנוסף על הקיימות) לסטודנטים/יות בשיתוף העירייה והאגודה; קידום הנחות לסטודנטים בעסקים וקידום העסקים בעיר בעידוד העירייה; שיתוף פעולה בין אגודת הסטודנטים והעירייה בתחום הספורט; מתן תמיכה וסיוע להרחבת פעילות הספורט בקרב הסטודנטים במכללה; קידום אירועי תרבות משותפים לאגודת הסטודנטים ועיריית אשקלון בעיר אשקלון ונושאים נוספים שיקדמו את הסטודנטים בעיר. כמו כן, בפגישה סוכם על המשך והרחבת שיתוף הפעולה בין אגודת הסטודנטים ועיריית אשקלון.

ראש העיר, תומר גלאם: "מאז כניסתי לתפקיד הגדלנו משמעותית את כמות המלגות לסטודנטים וכיום אנחנו עומדים על 4 מיליון שקלים שמחולקים לכ-400 סטודנטים ולסטודנטיות באשקלון מידי שנה. הסטודנטיות והסטודנטים של אשקלון הם העתיד של העיר וחלק בלתי נפרד מהצלחתה. אנו פועלים רבות במטרה לאפשר להם להתמקד בהצלחתם הלימודית והאישית וליצור מקומות תעסוקה מתקדמים בפארק ההיי-טק שיוקם בעיר ויספק אלפי מקומות עבודה חדשים בתחומי המחקר, הפיתוח והטכנולוגיה המתקדמת. מאחל להם שנת לימודים אקדמית מוצלחת ופוריה".

יו"ר אגודת הסטודנטים במכללה האקדמית אשקלון, מאיר כץ: ברצוננו להדגיש כי בפגישה הורגש הרצון הטוב והנכונות של ראש העיר מר תומר גלאם לסייע ולקדם את טובת הסטודנטים במכללה האקדמית אשקלון, ועל כך תודתנו העמוקה. בנוסף, אנו רוצים להודות לראש העיר על הסיוע שלו והירתמותו להסדרת מקומות החניה בחינם מחוץ למכללה, על מנת לסייע לסטודנטים הרבים הבאים למכללה ברכבם. אנו נמשיך יחד עם עיריית אשקלון לסייע ולקדם את טובת הסטודנטים במכללה האקדמית אשקלון".

ראש העיר תומר גלאם עם יו"ר אגודת הסטודנטים, מאיר כץ, צילום: דוברות העירייה

השאר תגובה

דילוג לתוכן