במעמד מרגש וחגיגי  העניקה המכללה דיפלומות  ל- 37 בוגרים לתואר הנדסאי בשלושה מסלולים : מכונות , חשמל ותחבורה מתקדמת.

210 הנדסאים כבר סיימו את לימודם במכללת 'אורט אדיבי', בלימודי מקצוע טכנולוגי נדרש עם אופק תעסוקתי המאפשר השתלבות בתחומי ההייטק והתעשייה המתקדמת, המהווים חלק נכבד מהמנוע המוביל את המשק הישראלי לפריון ושגשוג כלכלי. בוגרי המכללה נהנים מהביקוש הגדול להנדסאים ,משרתים בתפקידי מפתח בצבא, ומתפקדים במשרות בכירות בתעשייה המקומית והארצית ואף באקדמיה.

הכשרת הסטודנטים במכללה נעשית בתהליכים של מצוינות וחדשנות בהוראה באמצעות טובי המרצים, בהקפדה על איכות ההוראה ובהתאמה להתפתחות הטכנולוגית  בצבא ובתעשייה. הסטודנטים זוכים למעטפת חברתית ורגשית מכילה המספקת מענה לכל סטודנט ,תוך מתן הזדמנות למימוש הפוטנציאל האישי וכישורי החשיבה, בסביבת לימודים מותאמת, מכילה, מצמיחה ומצמצמת פערים.

 מנהלת המכללה הגברת אליקי אלקובי הביעה את הערכתה הרבה לכל השותפים לדרך : עיריית אשקלון, רשת אורט ומשרד החינוך הפועלים יחד להובלת הסטודנטים להצלחה.  וחתמה את הטקס בהוקרה לסטודנטים ולבוגרים, "בטקס חגיגי זה אנו מעלים על ראש שמחתנו ומוקירים את האמון שנותנים בנו 120 סטודנטים שלומדים במכללת אורט אדיבי ומאות הבוגרים המדופלמים. גאה בכם על הדרך ,שמחה בשבילכם על התוצאה."

השאר תגובה

דילוג לתוכן