על אף מזג האוויר הסוער התקיימו ברחבי העיר מגוון פעילויות במסגרת יום המעשים הטובים; ההפנינג שתוכנן להתקיים במרכז אפרידר נדחה להמשך החודש

​​עיריית אשקלון באמצעות אגף תרבות, נוער וספורט במינהל חינוך ובשיתוף עמותת ׳הרוח הטובה׳ ציינה היום, (שלישי) 14.03.23 את יום המעשים הטובים.

במסגרת יום זה, אלפי תלמידות ותלמידים מבתי הספר בעיר לקחו חלק במגוון פעילויות, בהן: צוות המורים של בית הספר מקיף א' השתתף בפעילות כתיבת מילים טובות לתלמידי שכבה ט', תלמידות ותלמידי אורט הנרי רונסון חנכו והסבירו על למידה חוויתית באמצעים מתמטיים, תלמידות ותלמידי בית הספר מקיף ה' עשו מכירת מאפינס בזמן ההפסקה למטרת תרומה לעמותת ליצנות רפואית, תלמידות ותלמידי ביה"ס מדעים שתלו צמחים בחווה החקלאית יחד עם תלמידי החינוך המיוחד וכן סייעו באריזת מוצרי מזון לגמ"ח משפחות, תלמידות ותלמידי בית הספר אמנויות עסקו בפעילות חברתית עם ילדי גן טלי וכן עם ניצולי שואה במרכז הקהילתי כצנלסון.

כמו כן, תלמידי ישיבת צביה התנדבו במרכז הרפואי ברזילי ובבית אבות הלפרין, תלמידות אולפנת צביה הפיקו הפנינג מעשים טובים ותלמידות ותלמידי אורט הנרי רונסון עסקו בצביעת וניקיון מקלטים עירוניים.

גם מינהל רווחה ציין את היום החשוב בשיתוף החברה העירונית בהפנינג שכולו טוב, שמחה ונתינה לאזרחים הוותיקים עם ארוחת בוקר עשירה, סדנאות יוגה, משחקי חברה ועוד. פעילויות נוספות נערכו במועדוני מופת ובמרכזים קהילתיים נוספים וכולן בסימן עשיית הטוב.

צילום: אלדד עובדיה

כאמור, בעקבות מזג האוויר הסוער, הפנינג המעשים הטובים שתוכנן להתקיים היום במרכז אפרידר נדחה ויתקיים בהמשך החודש, יום שני, 27.03.23. במסגרת ההפנינג ייהנו התושבים ממופע של כוכבות הילדים, טלי ומורן ודוכני הפעלה לנוער וילדים הכוללים: מכוניות מתהפכות, מתחם לגיל הרך, תרומת דם, תרומת שיער, אימוץ כלבים ועוד.

בנוסף, במהלך הבוקר התקיים ביקור של נציגי עמותת הרוח הטובה ומשפחת אריסון, בבית קנדה בעיר. בביקור נכחו גם ראש העיר, תומר גלאם וסגנית ראש העיר, מיריי אלטיט. יחד עם תושבות ותושבי המקום, העולים החדשים הם בנו גינה קהילתית, שתלו אדניות תבלינים ואף ציירו על קירות המקום. דיריי בית קנדה הכינו לנציגים ולאורחים ארוחה מהמטבח האתיופי הכוללת את מאכלי העדה והקפה.

צילום: אלדד עובדיה

ראש העיר, תומר גלאם: "כמידי שנה, גם היום ציינו יחד את יום המעשים הטובים. תלמידות ותלמידי אשקלון נרתמו למשימה ולקחו חלק במגוון פעילויות התנדבותיות. בנות ובני הנוער של אשקלון ממשיכים להוכיח כי הם הנוער האיכותי ביותר וזוהי תוצאה ישירה של ההשקעה בחינוכם לצד הערכים המוקנים להם הן מבית והן במסגרות החינוכיות. אני מזמין את כלל תושבות ותושבי אשקלון לקחת חלק בפעילויות ובהפנינג המתוכנן וליהנות מהזדמנות מצוינת לעשות טוב עבור החברה."

סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט: ״מחמם את הלב לראות את המפגן העוצמתי של המתנדבות והמתנדבים שעושים טוב באשקלון כל השנה ובמיוחד היום ויוצרים יחד קהילה חזקה, מגובשת ומאוחדת שתורמת אחד לשנייה ומחזקת אחד את השנייה. תודה לכל השותפים ובמיוחד לעמותת רוח טובה על היום החשוב הזה״.

מנהלת אגף תרבות נוער וספורט, דפנה עמירה ביטון: ״יום המעשים הטובים זהו יום שיא בו ניתן להיחשף למגוון ההתנדבות והעשייה המתקיימת לאורך כל השנה. אני רוצה להודות לתלמידים ולכל מנהלי בתי הספר וצוותי המעורבות והחינוך החברתי על עשייה ברוכה הנעשית עם נשמה גדולה״.

השאר תגובה

דילוג לתוכן