מחר ילכו אל הקלפיות אלפי מורים בכדי לבחור את יו"ר ההסתדרות שידאג להם בחמש השנים הבאות, הקורונה עשתה שירות טוב ליפה בן דוד, האם המתמודד מולה, גבי שמעון המיוצג על ידי בריגה יצליח להביס את המועמד הנוכחי אייל חסאן?

עוד קמפיין הגיע לסיומו, הקמפיין של הסתדרות המורים, מחר יצאו אל הקלפיות 4,200 מורים ממחוז דרום בכדי להחליט מי יקבל כוח, יפה בן דוד או גבי שמעון. מה שרלוונטי לקהל האשקלוני הוא מי יכנס לתפקיד חבר ועד או יו"ר האם זה יהיה אייל חסאן? שכבר הוכיח עצמו בחמש השנים האחרונות, או שהמועמדים החדשים יתנו לו פייט, בינתיים, כמו באשקלון, גם כאן העסק מתחיל להיות מלוכלך ולא באשמתו של חסאן, פגשתי אותו לשיחה רגע לפני פתיחת הקלפיות וביקשתי ממנו לשכנע למה הוא מתאים להמשיך בתפקיד. בינתיים הוא מאמין כי יש לו סיכוי גבוה להישאר.

מהם ההישגים שלך ב5 השנים האחרונות

ארגז כלים וידע עצום בכל דיני העבודה הרפורמות סוגיות השכר ועוד ברמה שאחרים לא קרובים אליה. זמינות מוחלטת לעוב"ה. סיוע לגננות ומורים בכל בעיה כולל שיימינג. נגישות לגורמי ממשל והשתתפות בדיו נים בו. החינוך של הכנסת דירקטוריונים חשובים ועוד.

למה יפה בן דוד?

יפה בן דויד היא מנהיגת על – נחרצת, לוחמת ושמה את עובדי ההוראה במרכז. היא מנהידת עובדים אמיתית. אני גאה להיות השליח שלה, חבר הנהלת הגג שלה. היעד המרכזי שלה הנו הסכם חדש בחודשים הקרובים. זה הכי חשוב – שיפור שכר מורה.

מה התכניות שאתה מתכנן לקדנציה הבאה?

הקרוב ייחתם הסכם חדש. יש לי ידע עצום ובכוונתי לכנס מורים וגננות ללמד אותם את הסכם השכר והתלוש, הפנסיה וקופות הגמל. לחזק את מכללת הגמלאים שאותה תנהל יפה כהן ולהרחיב ארועי התרבות

מה דעתך על הכפשת המתחרה?

אני לא הזכרת איש בקמפיין. אני לא מתייחס אליהם. מועמד חייב לדבר רק על עצמו ולהתיג קבלות ולא דיבורים בעלמא. אני מחובר לשטח ועמל רק עבורו. אני גם דורש מכל עוב"ה לזכור שאנו מחנכים לחברת מופת. להצביע. להיות מנומס ולא להכפיש. חבל שאין עימות משולש. אבל הכל טוב.

איך מצביעים?

עשרות קלפיות ניידות יגיעו לבתי הספר. גננות גמלאים ומורים שביום חפשי יצביעו בפסגה, במתנס שדרו, בבת הדר או בבאר טוביה

אייל חסאן – מאמין כי יש לו סיכוי גבוה מול המתחרים – צילום: פרטי

ובינתיים, במטה הנגדי של השחקן החדש, יצחק בריגה, טוענים כי אייל חסאן הסיר במכוון את בריגה מקבוצת המנהלים, חסאן המום משמועה זו ואמר: "אנו אנשי חינוך ומחוייבים לאמת.
מציע לכולם לדבר אמת. יש לי קבוצה פרטית שבה אני מתכתב עם מנהליי ומפרסם משנתי. אני לא פונה לעיתונים אלא מסייע ונוגע בלבבות. בקבוצות המנהלים של יובל מילה לא דיברתי על הבחירות. אפשר לשאול את יובל. ומה עשה המתמודד – בקבוצה שלי הגדיר עצמו כגב של אנשי החינוך וביקש לתמוך בו..הזוי. מיד הוצאתי אותו מהקבוצה. אני מדגיש את דברי הנביא זכריה
"והאמת והשלום אהבו". עיניכם הרואות הוא בקב המנהלים

צילום מתוך הקבוצה המדוברת

השאר תגובה

דילוג לתוכן