34,083 תלמידות ותלמידים פתחו הבוקר את שנת הלימודים באשקלון: השנה נפתחה בציון רמזור 7.4 – כתום; אלפי התלמידות והתלמידים ייהנו בשנת הלימודים הקרובה מתשתיות משודרגות, מבנים משופצים, תוכניות פדגוגיות חדשות ומתקדמות ומצהרונים איכותיים במחיר הנמוך ביותר

עם סיום החופש הגדול ובצל נגיף הקורונה נפתחה הבוקר (רביעי) שנת הלימודים תשפ"ב עם 34,083 תלמידות ותלמידים בגני הילדים ועד לכיתה י״ב. 2,534 עלו בפעם הראשונה לכיתה א׳.

הבוקר נפתח בהערכת מצב בראשות ראש העיר, תומר גלאם, ראש מינהל חינוך, יובל זוזט, נציגי חינוך, ביטחון, הנדסה, שירות ועוד.

ראש העיר פתח את הערכת המצב והודה לצוותים על עבודתם שהובילה לפתיחה חלקה של שנת הלימודים וללא תקלות. כמו כן, הבוקר ירד ציון הרמזור של העיר והוא עומד על 7.4 – כתום עם נתוני עלייה במתחסנים.

עוד הוסיף ראש העיר: ״מתרגשים לפתוח את שנת הלימודים החדשה עם אלפי התלמידות והתלמידים המתוקים והיקרים של אשקלון. כל אחת ואחד מהם הוא עולם ומלואו ואני מאחל להם ולצוותים החינוכיים בגני הילדים ובבתי הספר שנת לימודים בריאה, בטוחה ומוצלחת.
עשינו ואנחנו עושים הכל כדי להפוך את החלומות והשאיפות שלכם למציאות. אוהב אתכם ומאמין בכם״.

אלפי תלמידות ותלמידים שבו למוסדות חינוך חדשים ומשודרגים לאחר שבמהלך חודשי הקיץ נעשו עבודות שיפוץ נרחבות בעשרות מוסדות חינוך ברחבי העיר, באמצעות אגפי תפעול, שפ"ע, הנדסה ותשתיות בעירייה לרווחת התלמידים והתלמידות והצוותים החינוכיים. כמו כן, חודשו מעברי החצייה בקרבת מוסדות חינוך ונצבעו מחדש סימוני ׳נשק וסע׳ בסמוך לבתי ספר בעיר.

פתיחת שנת הלימודים השנה, הינה בסימן העצמת היכולות והמסוגלות של כל אחת ואחד מהתלמידות והתלמידים באשקלון ומלווה בקמפיין שלטי חוצות בהם מככבים תלמידי העיר וקירות צילום שהוצבו בבתי הספר ברחבי העיר עם היגדים נבחרים בתחום ההישגי, הלימודי והחברתי.

במטרה לשמור על שגרת הלימודים ובריאות הצוותים החינוכיים והתלמידים, הוצבו ברחבי בתי הספר בעיר, עמדות חיטוי לידיים ושילוט עם ההנחיות עדכניות להעלאת המודעות.

כמו כן, השנה בהנחיית ראש העיר, תומר גלאם ייהנו ההורים באשקלון מצהרונים איכותיים ומעשירים במחיר הנמוך בישראל, 275 שקלים בלבד בגני הילדים ועד לכיתה ב' עד השעה 17:00 כחלק מיישום התפיסה החינוכית חברתית לצמצום פערים והענקת שוויון הזדמנויות לכל תלמידה ותלמיד בעיר.

השאר תגובה

דילוג לתוכן