בית החינוך אמית ב' אשקלון הוא הזוכה השנה בפרס החינוך של רשת אמית, זאת לאחר מהפך רציני שהתחולל בביה"ס מאז נכנסה רשת אמי"ת לתמונה

כזכור, על פי נתוני משרד החינוך, אחוז הזכאות לבגרות בבית החינוך אמית ב' אשקלון ממשיך לטפס ועומד כעת על 85% זכאות לבגרות בחורף תשפ"א. מדובר בעלייה נוספת, לאחר שבשנת תש"פ 80% מהתלמידים היו זכאים לתעודת בגרות, לעומת כ- 65% בשנת התשע"ט וכ-50% בשנת תשע"ח. לצד זאת, 35 תלמידים משכבת י"ב שקיבלו תעודת הצטיינות חברתית.

בנימוקי וועדת הפרס נכתב כי בית החינוך אמית ב' אשקלון נבחר על היותו קהילה חינוכית לומדת המיישמת באופן מיטבי את ערכי הרשת – תורת חיים, מצוינות אקדמית ומחויבות למדינת ישראל ולכלל ישראל. עוד ציינה הוועדה שבקהילה החינוכית של בית החינוך אמית ב' אשקלון נמצאים בתהליך שינוי תרבותי מתמשך הנוגע בהיבטים חינוכיים, ערכיים, רגשיים, פדגוגיים וחברתיים. צוות המורים עובד בשיתוף פעולה יוצא דופן ומייצר תכנית הוליסטית המביאה את כלל המרכיבים לידי ביטוי, ומאפשרת לכל תלמידה להביא לידי ביטוי את יכולותיה.

בתמונה מימין לשמאל: אודיה ברנשטיין מנהלת קהילת דרום ברשת אמית, גדעון שינדלר מנהל בית החינוך אמית ב' אשקלון וד"ר אמנון אלדר מנכ"ל רשת אמית

גדעון שינדלר, מנהל בית החינוך אמר: "אני גאה בצוות המורים שמוכיח כי מסירות עבור כל תלמיד ותלמידה בכל קנה מידה, לימודי וערכי, היא שמביאה להצלחה".

תומר גלאם, ראש העיר אשקלון: "החינוך באשקלון נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו. זהו העתיד שלנו ואנו משקיעים בו רבות. אני גאה בבית החינוך אמית ב' אשקלון על טיפוח מצוינות, ערכיות והישגים ומברך אותם על הזכייה בפרס".

ד"ר אמנון אלדר, מנכ"ל רשת אמית: "העבודה החינוכית שנעשית בבית החינוך אמית ב' אשקלון, באה לידי ביטוי גם בהצלחות החינוכיות, הערכיות והלימודיות שבבית הספר וגם בקידום החדשנות הפדגוגית באופן יוצא מן הכלל. כל הכבוד לצוות ולמנהל על העשיה".

השאר תגובה

דילוג לתוכן