מספר שיא 37 דיפלומות חולקו אמש להנדסאים במכללת 'אורט אדיבי'  
בטקס מרגש ומכובד מאוד, במעמד ראש העיר אשקלון, תומר גלאם, ראש מינהל החינוך, יובל זוזט, קצינים מצה"ל והנהלת אורט, הוענקו אמש (ראשון) דיפלומות להנדסאים בוגרי מכללת 'אורט אדיבי' במקצועות:
*מערכות הספק ובקרה
*בניית מכונות
*אוטוטק .
הבוגרים סיימו את לימודיהם במכללת "אורט אדיבי" בשנה שעברה וכיום משרתים כהנדסאים בצה"ל ואנשי מקצוע ומפגינים את הידע הטכנולוגי הכישורים והכלים אותם רכשו במכללה בתפקידי מפתח בצה"ל.
בטקס נכחו הבוגרים ומשפחותיהם, כשהם מביטים על שולחן הדיפלומות ולא מאמינים שהם באמת סיימו את זה, חלקם לא האמינו שיסיימו אפילו לימודי תיכון. מנהלת ביה"ס, אליקי אלקובי אמרה בטקס: "אנו גאים בבוגרים שלנו שעברו את הבחינות בהצלחה רבה ומעל הממוצע הארצי ומאחלים להם הצלחה בהמשך דרכם. תודה לכל מי שיש לו חלק בהצלחה זו- ההורים היקרים, צוות מורי המכללה, והעומדות בראש רנל ורומי, תודה ענקית לבנות השירות שליוו את הסטודנטים כל הדרך, בזכות העזרה שלכן הגיעו עד הלום – יסמין, אודיה, נועם והחיילת הנפלאה מאי. גאים בכם ללא גבולות! מאחלים לכם שתתרמו בדרככם לחברה ולמדינה – השתמשו בכל אשר רכשתם בבית החינוך שלנו, ידע רב, ערכים ומוסר עבודה גבוה. אתם השגרירים הכי טובים שלנו. מאמינים בכם מאוד." ראש העיר, תומר גלאם עלה אחרי אדיבי והדגיש עד כמה הוא מעריך את העשייה החינוכית בבית הספר ועד כמה המקצועות הטכנולוגיים כל כך נדרשים כעת בשוק, "אני זוכר כי לפני שנתיים ביה"ס, נבחר לבית ספר מצטיין ברשת אורט ואני זוכר איך הייתי גאה לראות את תלמידי ביה"ס הזה, מול כל בתי הספר ברשת קוטפים את ההישג הזה, והכל בזכות ההשקעה המדהימה שיש כאן." 
גם ראש מינהל החינוך, יובל זוזט, הוסיף ואמר כי ביה"ס לא מפסיק לצמוח ולהצמיח אנשי מקצוע איכותיים בעיר. "החינוך מצריך נשמה, וכאן בטח שיש נשמה ונשמה יתרה." צפו בדברים שאמר:
מידי שנה, מכללת 'אדיבי' מתרחבת ומצמיחה יותר ויותר בוגרים, וכבר אינה נופלת ממכללות אחרות ללימודי הנדסאים, השוני הוא ברצון העז לא לוותר על אף בוגר ולסייע להם לעבור את הבחינות בהצלחה, גם במחיר של שיעורים פרטיים.

השאר תגובה

דילוג לתוכן