תלמידי אמית ב אשקלון יצאו לעשות מתוק בלב לחיילים ולחיילות צה"ל ולהביע את תמיכתם והערכתם לחיילים, במיוחד בתקופה קשה זו. התלמידים התפרסו במספר נקודות ברחבי העיר אשקלון וחילקו לחיילי צה"ל במבה, קולה, ודף לזכר ג'וחא.

הפעילות התקיימה כחלק ממבצע ג'וחא לזכרו של רס"ן יוחאי (ג'וחא) קלנגל ז"ל שנפל בהר דוב מירי טיל נ"ט על הרכב בו נסע בעת שהוביל פעילות מבצעית. בתפקידו האחרון הוביל את הלחימה במבצע 'שובו אחים' בצוק איתן.יוחאי  קיבל תעודת הצטיינות מהרמטכ"ל על דרך הפיקוד בה הוביל את חייליו מתוך דאגה לכלל צרכיהם.

יוחאי תמיד היה מעודד חיילים שהתקשו במהלך השירות הצבאי באמצעות במבה, קולה ומילים מחזקות וביום נפילתו החלה המסורת של עשיית מתוק בלב לחיילים לזכרו.

מנהל בית הספר גדעון שינדלר, יצא בעצמו בקור של גוש עציון לפנק את הלוחמים באזור מגוריו רגע לפני הסגר.

השנה, בתי החינוך רבים ברשת אמי"ת הצטרפו למבצע. "יוחאי היה אדם רגיש ומלא עוצמה, איש משפחה מדהים ולוחם – מפקד שדאג תמיד למלא את צרכי חייליו", אומרת נורית דוידי, ראש תחום חיבורים ברשת. "רשת אמית שותפים במבצע לזכר ג'וחא כדי להחיות את דרך החסד בה צעד בהתנדבות מלאה ובתחושת שליחות גדולה".

צילום: אמי"ת ב'

גלאור גיבלי תלמיד יב4 משתף: "שמענו על מבצע ג'וחא ויחד עם כל השכבה הלכנו למקומות שונים  לחלק לחיילים ושומרים במבה וקולה כמו שיוחאי ז"ל עשה לחיילים שלו. כיף לעשות טוב ולחזק את החיילים שלנו במיוחד בימים אלו".

גדעון שינדלר מנהל בית הספר: "בכל שנה אנחנו נרתמים למבצע ג'וחא, לזכרו של יוחאי קלנגל. גם השנה לא רצינו לוותר על כך למרות הסגר. לראות חיילים וחיילות, שמחים ומחייכים מצ'ופר קטן – פשוט מחמם את הלב והרווח המרכזי כמו בכל חסד, הוא לנותן בעצמו בכך שמחנך את עצמו לתת לאחרים. זה ערך מוביל בעשייה החינוכית של הצוות הנפלא שלנו".

השאר תגובה

דילוג לתוכן