ביום שלישי השבוע נערך טקס פתיחת מרפאת שיניים קהילתית חדשה מטעם עמותת אלק"א.

בטקס נכחו ראש העיר, תומר גלאם, ממלאת מקום ראש העיר, סופה ביילין, סגן ראש העיר, הרב אברהם עשור, יושב ראש עמותת אלק"א, משה סבג, הרב יצחק ברדא, דר' אדולף אמינוב וחברי הנהלת אלק"א.

המרפאה החדשה, הממוקמת ברחוב ז׳בוטינסקי, תהיה מצוידת בציוד החדיש ביותר ועם צוות מקצועי, שייתן את מלוא המענה עבור התושבים הוותיקים ויסייע להם לשמור על בריאות השיניים שלהם.

ראש העיר, תומר גלאם: "עיריית אשקלון מקדמת יוזמות ומענים למגוון צרכים של התושבים הוותיקים לשימור תפקוד, להעשרה בתחום תרבות ופנאי, לסיוע ולמניעת מצבי משבר ומצוקה גם בימי משבר וגם בשאר ימות השנה אנו ניצבים לצד התושבים הוותיקים ופועלים למענם. אני רוצה להודות לעמותת אלק"א על שיתופי הפעולה עם עיריית אשקלון, ועל עשייתם ותרומתם למען תושבי העיר הוותיקים."

מרפאת אלקא החדשה צילום אלדד עובדיה

 

ממלאת מקום ראש העיר, סופה ביילין: "אלק"א, שעובדת בשיתוף פעולה הדוק עם עיריית אשקלון, שוב מגלה דאגה עמוקה לתושבי אשקלון המבוגרים. מרפאת שיניים דרושה לרבים מהם, ואני שמחה להנגיש את השירות גם לתושבים דוברי הרוסית."

סגן ראש העיר, הרב אברהם עשור: "בשבח והודיה לקב"ה הצלחנו לפתוח מרפאת שיניים נוספת באשקלון עבור תושבי העיר הוותיקים. 'אל תשליכני לעת זקנה' (תהילים ע"א) הוא אחד המזמורים החשובים ביותר שאנו יכולים ללמוד ממנו רבות. לאחר שנה לא קלה בה נאלצנו לראות את ההורים, הסבים והסבתות רק דרך מסכי מחשב שוב אנו יכולים לחזור ולדאוג לרווחתם ולבריאותם הכוללת של התושבים הוותיקים. כילד בשכונות הוותיקות אני זוכר את המבוגרים שהיו מגיעים לקבל טיפול רפואי במרפאות השונות ומתקשים לשלם עליהם וזה מחזה קורע לב. אני רוצה להודות לעמותת אלק"א על עבודתם החשובה ועל שיתוף הפעולה עם עיריית אשקלון על מנת שהעבר לא יחזור על עצמו וכל קשיש יוכל לקבל את הטיפול הרפואי המגיע לו."

השאר תגובה

דילוג לתוכן