היום (שלישי) בטקס מרגש חנכנו את הגן של יהורם במרכז הרפואי ברזילי.

בטקס נכחו: פרופ' חזי לוי, מנהל המרכז הרפואי, מר רוני מהצרי, יו"ר עמותת הידידים, מר תומר גלאם, ראש עיריית אשקלון, חברי עמותת הידידים, הנהלת המרכז הרפואי ברזילי, עובדי המרכז,  יהורם יפרח היקר ומשפחת יפרח מקבוצת שבט אחים.

יהורם יפרח, חבר בעמותת הידידים של המרכז הרפואי ברזילי וידיד אמת של בית החולים. חלה לפני שלוש שנים במחלת ניוון שרירים  מסוג ALS, .למרות מחלתו יהורם ממשיך לתמוך במרכז הרפואי ברזילי. הרעיון לגינה צץ לפני כחודשים, כאשר נולדה לענת אוחנה, חברה בעמותת הידידים של המרכז הרפואי ברזילי, נכדה רותם.  ענת, פנתה  למשפחת יפרח מקבוצת שבט אחים לתרום לשיפוץ הגן לרווחת המטופלים והמבקרים וכמובן שהמשפחה הרימה את הכפפה ובניצוחו של האחד והיחיד יהורם, ושני אחיו, חודשה הגינה תוך הבטחה שנחנוך את החצר החדשה בפתחה של השנה החדשה.

ואכן, היום במעמד המשפחה חנכנו את הגינה המפוארת. אנחנו מבקשים להודות מקרב הלב ליהורם, יהודה ויוני יפרח על הנתינה האינסופית, על השעות והימים שהושקעו בשבועיים האחרונים לפרויקט. במעמד המרגש הרמנו כוסית לשנה החדשה עם הנהלת המרכז הרפואי, חברי עמותת הידידים ומשפחת יפרח היקרה. מנהל בית החולים, פר' חזי לוי, הודה בעיניים דומעות לחברו, יהורם יפרח, וציין את המשך הנתינה לחיים. שנה טובה לכולם ובריאות ליהורם ושימשיך לעשות למען, למרות מחלתו.

השאר תגובה

דילוג לתוכן