איש העסקים אלי אלעזרא ממשיך לטפח את בית חולים 'ברזילי' והערב אף ערך יחד עם עמותת 'שוחרי בית החולים' ערב הוקרה לצוות הרפואי באולמי 'דולוס' באשקלון, אירוח שהוביל מספר בעלי עסקים לפתוח את הכיס, והפתעת הערב הייתה ללא ספק תרומתו של יוסי דהן

הערב (יום שלישי) התקיים ערב הוקרה לצוות הרפואי של בית חולים 'ברזילי' באשקלון, רגע לפני שהמנהל האהוב, חזי לוי חוזר אל בית החולים, התכנסו אנשי עסקים ומכובדים רבים לארוחת ערב חגיגית באולמי 'דולוס' והצדיעו לצוות הרפואי של בית חולים ברזילי, הרופאים אותם מכנה אלעזרא, "המלאכים בלבן", את הערב הנחתה עו"ד תמר יוספי, ראשון הנואמים היה ראש העיר תומר גלאם, שהביע הערכה לבית החולים ולאנשים הטובים בדרך המסייעים לבית החולים להתרומם, בהם, אלי אלעזרא, אחריו הייתה אתנחתא מוזיקלית של זמרת האופרה האשקלונית דניאל לוגסי, ואחרון הנואמים היה אלי אלעזרא, שלמרות שהדגיש כי אין זה אירוע התרמה, החליט לתרום בעצמו, מליון ש"ח.

צפו בדבריו של אלעזרא:

נדיבותו של אלעזרא הובילה מספר אנשי העסקים לפתוח את הכיס ולתרום למרכז הרפואי.  איש העסקים שמואל דונרשטיין מחברת "רב בריח" תרם 2 מיליון ש"ח, איש העסקים שמואל חרל"פ תרם מיליון ש"ח וקבוצת החברות טלקאר, דלק וקרסו תרמו 1.6 מיליון ש"ח.

מימין מנהל ביה"ח פרופ' שרר, המנהל האדמינסטרטיבי צחי כהן, יוסי דהן מקבוצת 'אלדן', אלי אלעזרא ורוני מהצרי יו"ר עמותת שוחרי בית החולים

ואז עלה איש העסקים יוסי דהן, שגדל באשקלון ובה החל את צעדיו הראשונים בעולם העסקים כשהקים את חברת "אלדן".

הוא סיפר כי שמע היום ברדיו, בתוכנית של קרן נויבך, על אישה משדרות שנפגעה משבץ אך לא ניתן היה לטפל בה בברזילי בגלל שלא היתה שם מחלקה שמתאימה למצבה והיא הלכה לעולמה.

"איך זה יכול להיות ש-600 אלף איש בעוטף עזה אין כזאת מחלקה אצלנו. אמרתי זה נאוד מורז ואז אני מגיע לפה ורואה בחוברת של אגודת הידידים שחסר 21 מיליון שקל להשלמת המחלקה הקרדיולוגית, אז אני באופן אישי תורם 21 מיליון שקל".

 

הקהל כולו נעמד על רגליו ומחא לו כפיים בהתרגשות. "יוסי דהן, שיחקת אותה בגדול", אמר לו אלי אלעזרא, "תודה ענקית ליוסי".

השאר תגובה

דילוג לתוכן