חברת קבינט הקורונה, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים ח״כ תא״ל (מיל׳) מירי רגב בעת ביקורה במחלקת קורונה במרכז הרפואי ברזילי, רגע לפני כניסת הסגר המהודק:

"אנחנו נכנסים הלילה לסגר לא פשוט, אולם יחד עם זאת אני מלאה בתקווה ובאופטימיות. בשבועיים האלה, אם כולנו נפעל לפי הנחיות משרד הבריאות, ובמקביל נמשיך במבצע החיסונים הגדול, הרי שנצליח להוריד את רמת התחלואה ולחזור לשגרת החיים שכל כך חסרה לנו. נדרש עוד קצת מאמץ, של כולנו, למרות כל הקושי.

היום (ה'), שעות ספורות לפני כניסת הסגר המהודק, ביקרה במרכז הרפואי ברזילי חברת קבינט הקורונה, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים ח"כ תא"ל (במיל') מירי רגב.
השרה רגב התרשמה מהמהפך שעבר המרכז בתקופה האחרונה, ביקרה במחלקת קורונה ובמיון החדש, ובין היתר הגיעה לפגייה הבלתי ממוגנת ושם הצהירה: "חייבים לעשות כל שנדרש כדי למגן ומהר את הפגייה של ברזילי. הפגייה היא חלק בלתי נפרד ממערך המיילדות של ברזילי, והתרשמתי היום שישי צורך מיידי למגן מחלקות שעדיין לא זכו להתמגנות ונמצאות תחת איום בלתי נסבל: הפגייה, הדיאליזה והאונקולוגיה".

צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי, דוברות ברזילי

עוד הוסיפה: "ברזילי נחשב היום לבית החולים הטוב שיש. בית החולים נותן מענה לחולים רבים שמגיעים לכאן, גם בשגרה ובוודאי בחירום, והוא בית החולים היחיד שנמצא תחת האש. אני רוצה להודות לצוותי ברזילי, על ההירתמות, על הצלת חיי אדם, ואני רוצה לומר לכם תודה על העשייה. התרשמתי היום שבית החולים ברזילי התרחב, והתמקצע בתחומים רבים, ואנו חייבים להמשיך ולסייע לברזילי – בכל הקשור לבית חולים שנמצא בחזית ובסוגיית המיגון – כדי שכל מאושפז כאן יוכל לקבל את הטיפול המוגן ביותר".

צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי, דוברות ברזילי

מנהל המרכז הרפואי ברזילי, פרופ' יניב שרר, הציג לשרה רגב את תפיסת ההפעלה של המרכז הרפואי בשגרה ובחירום, את חדרי הניתוח החדישים, את תמונת הקורונה העדכנית ואת ההיערכות העתידית של המרכז הרפואי, ואמר: "אני מודה לשרה רגב על ביקורה כאן ועל דברי השבח והתודה שהרעיפה על הצוותים המקצועיים. בברזילי עובדים הצוותים הכי מסורים בארץ, צוותים מובילים בשגרה ובחירום, ואין ספק שלברזילי אין אח ורע בארץ ובעולם – יש הכרח מיידי למגן אזורים רגישים שעדיין לא מוגנו".

 

דבריה של השרה רגב בביקור ב'ברזילי' – צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי, דוברות ברזילי

השאר תגובה

דילוג לתוכן