פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום לבית משפט השלום באשקלון כתב אישום נגד יוסף גנון, בן 28, אשר החזיק בביתו באשקלון שני כלי נשק מסוג תת מקלע מאולתר בקוטר 9 מ"מ, מחסנית וציוד נוסף. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות בנשק, שיבוש מהלכי משפט והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין טל אדיר כהן, ביום 12.4.21, הגיעו שוטרי משטרת אשקלון לערוך חיפוש עפ"י צו בביתו של הנאשם. הנאשם לא ציית להוראת השוטרים אשר דפקו על דלת הבית פעמים רבות וקראו לו לפתוח את הדלת על מנת לאפשר להם לבצע את החיפוש, הסתגר בביתו, הוציא את ידו מבעד לחלון חדר השירותים והשליך את אחד מכלי הנשק אשר נפל על גגו של בית השכנים. השוטרים אשר הבחינו במעשיו של הנאשם תפסו את הנשק שהשליך, הצליחו להיכנס אל הבית, עצרו ואזקו את הנאשם לאחר שנאבק בהם וניסה להתנגד למעצרו, והמשיכו בביצוע החיפוש עפ"י הצו. במהלך החיפוש, השוטרים טיפסו ועלו על גבי סולם שהיה מונח בחצר הבית, אל גג הבית, שם בתוך פיר, מצאו את הנשק השני כשהוא עטוף בציפית, עם מחסנית בתוכו ובה 5 כדורי 9 מ"מ ובסמוך לו זוג כפפות שחורות ומסיכת סקי. בחיפוש בבית הנאשם, נמצאו בנוסף, כובע זיהוי משטרתי, אלת בייסבול, נרתיק לאקדח, 2 מכשירי GPS, 2 פגיונות, סכין מחוברת למקל ושתי סכינים גדולות נוספות.

אילוסטרציה

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

בבקשת המעצר ציינה הפרקליטות, כי הנשקים מטבע הדברים עתידים היו לשמש גורמים עבריינים ואשר כל תכליתם הינה פגיעה בחיי אדם, תוך סיכון הציבור הרחב וחשש כבד לפגיעה בחפים מפשע. "עבירות הנשק הפכו זה מכבר למכת מדינה של ממש, לתופעה נרחבת הפוגעת בביטחון האישי של הציבור בכללותו, ומפילה קורבנות כמעט מידיי יום ביומו. אחד מכלי הנשק אף שימש לאירועי ירי פליליים בעבר כעולה מחוו"ד מעבדת נשק", נכתב בבקשת המעצר.

השאר תגובה

דילוג לתוכן