סיקור המחזור השלישי – נעילת שלב הבתים –  המחזור השלישי של ליגת כדורגל חופים באשקלון נערך בשישי וחתם את שלב הבתים של הטורניר. ארבע קבוצות הבטיחו את העפלתן לחצי הגמר לאחר מחזור משחקים מותח ומרתק.

אלו קבוצות שהעפילו לחצי הגמר: אוטובר פחחות רכב, מ.א.ש אור 2000, מרכז הבשר/רימקס לכולם ועידן 2000.

המשחק הראשון במחזור השלישי היה לפרוטוקול בלבד, עם מפגש של בין האלופה היוצאת ׳קבוצת מילניום׳ לרהיטי אורנת/המאפה של רונה, שתי הקבוצות שכבר בשבוע החולף סיימו את דרכן בטורניר עם שני הפסדים וסיכום מוקדם מהצפוי.

המשחק השני, הפגיש לראש בראש את אוטובר פחחות רכב מול עידן 2000 , שתי הקבוצות שהבטיחו במחזור השני את מקומן בשלב חצי הגמר ונאבקו על היוקרה של ראשות הבית.

שישה שערים! גולים מדהימים, המון אקשן ועמיר יתים אחד, סיפק המשחק השני, שהסתיים בתוצאה 2-4 לאוטובר פחחות רכב והציב אותה בגאווה בראשות הבית.

כבשו לאוטובר פחחות רכב: עמר עתים (צמד), אסיף עמירה ויוסי מכלוף.
כבשו לעידן 2000: דקל גז ונועם בן סימון.

המשחק השלישי, היה הצ׳אנס האחרון לקבוצה בטורקיז של ד״ר חיים ריידר, שפתחה את הטורניר עם שני הפסדים רצופים, והיתה חייבת ניצחון משכנע כדי להישאר בחיים.
מנגד, הקבוצה באדום של מ.א.ש אור 2000, ידעה שכל תוצאה מלבד ניצחון יעמיד בספק גדול את המשך דרכם בטורניר, בעוד ניצחון יבטיח כמעט סופית את העפלתה לחצי הגמר.

החבורה של מאיר וייס, יהודה כהן, יוגב בנישו ומשה עמר, הצליחו לעשות את המוטל עליהם, אך זה לא היה פשוט מבחינתם.

יוגב בנישו העלה את מ.א.ש אור 2000 ליתרון 0-1, עד שהתעורר מיצ׳ל בלסיוס, החלוץ של קבוצת ד״ר חיים ריידר, כבש צמד, שלא הספיק לניצחון ושלח את הקבוצות לבעיטות הכרעה לאחר שיוויון בתום הזמן החוקי.

בתום דו קרב מותח, חגגו האדומים בסיום את הניצחון 3-4, והמתינו בדריכות למשחק המרכזי בין מרכז הבשר/רימקס לכולם לשווארמה ראש העיר.

כבשו למ.א.ש אור 2000: יוגב בנישו, אביב ברכה, משה עמר ומאיר וייס.
כבשו לד״ר חיים ריידר: מיצ׳ל בלסיוס (צמד) ונועם ישראל.

המשחק האחרון והמרכזי של המחזור השלישי, בין מרכז הבשר/רימקס לכולם לשווארמה ראש העיר, אמור היה בסיומו לקבוע סופית את זהות כל הקבוצות שהעפילו לחצי הגמר.

בשל הניצחון של מ.א.ש אור 2000 במשחק שקדם להם הקבוצה בשחור של שווארמה ראש העיר, ידעה שרק ניצחון משכנע יעניק להם את הכרטיס לחצי הגמר.

הקבוצה בצהוב של מרכז הבשר/ רימקס לכולם הציגה לצופים את החלוץ צחי אילוז, שהוכיח בשנית שהוא ברמה אחת מעל הליגה.

אילוז, עם שלושער (שני בטורניר) הוביל בבטחה את קבוצתו לחצי הגמר עם ניצחון מוחץ 2-5 בסיום ועם סוויפט מדהים בשלב הבתים (שלושה ניצחונות רצופים) ופזילה ברורה אל הגביע.

מנגד, הקבוצה של ליאור ולהב שווארמה ראש העיר, קיבלה בהבנה את הדחתה מהטורניר והבטיחה להפיק לקחים לקראת העונה הבאה.

כבשו למרכז הבשר/רימקס לכולם: צחי אילוז (שלושער), מעיין בטיטו ואסי קראוני.
כבשו לשווארמה ראש העיר: אלירן ז׳אנו וליאור אסמרה.

בשישי הבא, 20.8, החל מהשעה 15:00 בחוף דלילה (הכניסה חופשית), יתקיים מחזור האליפות, עם שני חצאי גמר (משחק ראשון: מרכז הבשר/רימקס לכולם- עידן 2000 | משחק שני: אוטובר פחחות רכב – מ.א.ש אור 2000), לאחר משחקי חצי הגמר יתקיים משחק ראווה בין נבחרת ראש העיר לנבחרת בית החולים ברזילי- בסימן מחווה לצוותים הרפואיים.

מיד לאחר משחק הראווה, יתקיים ה-גמר הגדול, שבסופו נדע: מי תהיה אלופת החופים של אשקלון לשנת 2021.

השאר תגובה

דילוג לתוכן