כמיטב המסורת גם השנה עיריית אשקלון, בשיתוף 'יד לבנים', חילקה שי לרגל חג החנוכה לכ-300 משפחות שכולות שאיבדו את היקר להם מכל

  • המשפחות מקבלות את השי
    השנה, בשל מגפת הקורונה, את טקס הדלקת הנרות המסורתי שנערך מידי שנה בחג החנוכה במעמד המשפחות השכולות, החליפה חלוקת שי לכ-300 משפחות בבית 'יד לבנים'. בהתאם לכך, המשפחות התבקשו לשלוח נציג מטעם המשפחה על מנת שיגיע לקבל את שי החנוכה ואילו עבור אלו שלא היה בידם האפשרות להגיע, הנחה ראש העיר, תומר גלאם, את הצוותים להגיע לביתם ולהניח את השי ליד הדלת בתיאום עם ההורים וכל זאת במטרה לשמח את המשפחות בחג החנוכה ומתוך דאגה לבריאותם.
    ראש העיר, תומר גלאם: "בימים קשים אלו, בהם כולנו סגורים ומכונסים בבתים היה לי חשוב להעלות חיוך ולו הקטן ביותר למשפחות השכולות היקרות. הרשות עושה רבות בכדי לתמוך ולחבק את המשפחות שאיבדו את היקר להם מכל ובתקווה שנחזור לשגרה במהרה ונקיים מסיבות וימי כייף כבשנים קודמות. מי ייתן שאור נרות החנוכה יאירו את הבתים באור, שמחה, בריאות ונחת".

את הפרויקט מלווה המחלקה לפרוייקטים ואירועים עירוניים בניהולה של אסנת שובל, הממונה על רווחת המשפחות השכולות מטעם הרשות: "הקשר עם המשפחות בכלל וחלוקת השי בפרט משמחים את המשפחות וכולנו נרתמנו כדי להגיע אליהן ולהיות שם עבורן".

השאר תגובה

דילוג לתוכן