על פי נתוני משרד החינוך, אחוז הזכאות לבגרות בבית החינוך אמית ב' אשקלון ממשיך לטפס ועומד כעת על 85% זכאות לבגרות בחורף תשפ"א.

מדובר בעלייה נוספת, לאחר שבשנת תש"פ 80% מהתלמידים היו זכאים לתעודת בגרות, לעומת כ- 65% בשנת התשע"ט וכ-50% בשנת תשע"ח. לצד זאת, 35 תלמידים משכבת יב' קיבלו תעודת הצטיינות חברתית.

את ההצלחה הגדולה, ציינו  במסיבת סיום השנה. מסיבה מושקעת ומועוצבת של תלמידי כיתה י"ב, בוגרי מחזור נ'ח, בה השתתפו ראש העיר תומר גלאם שבירך על צמיחתו של מקיף ב וישיבת הסנהדרין, חבר מועצת העיר עמיחי סיבוני וראש אגף חינוך צוריאל דביר.

במהלך הארוע, הציגו תלמידי שכבת יב את המחזה 'קונצרטה לשמונה' בבימויה של אוריה כהן. המחזה עוסק בכיתה מאתגרת שעם הרבה אמונה של המורה שלה בתלמידים הגיעה להצלחה.

שיראל בן נעים, תלמידת כיתה יב4 משתפת: "בשבילי מסיבת הסיום הייתה סגירת מעגל מדהימה לאחר שעברנו שנה מאתגרת עם מגיפת הקורונה, ולא הרגשנו את חוויות כיתה יב כבכל שנה. חיכינו כל כך לרגע זה רגע בו 12 שנים מתנקזות לערב אחד שבו הושקעו הרבה מאמצים מצד בית הספר והמחנכים כדי שיצא ערב מקסים!"

גדעון שינדלר, מנהל בית החינוך: "מעבר להשקעה הגדולה של התלמידים שלנו, הם זכו במורים מקצוענים ומסורים שעובדים עם כל הנשמה. יש כאן לב גדול, הובלה ומסירות של צוות שלם. ב"ה האמון בבית הספר הולך וגדל וזה ניכר בהרשמה לכיתות ז' ובצמיחתה של ישיבת סנהדרין, בגיוס צוות חדש ובהתחדשות פדגוגית. אנו מברכים את בוגרינו בדרך צלחה ובברכת שמיים בדרכם החדשה, שיקחו את הצידה לדרך שקיבלו מאנשי ונשות חינוך הראויים לכל שבח על מסירותם".

השאר תגובה

דילוג לתוכן