בית ספר ממלכתי חדש ייפתח בשנת הלימודים הקרובה בשכונת עיר היין

את בית הספר החדש, שייתן מענה לתושבי צפון השכונה החדשה, תנהל הילה סבג; את בית הספר הממלכתי הקיים תנהל משנת הלימודים הקרובה יוכי תורג'מן במקום המנהלת היוצאת אורית סיבי

בית ספר ממלכתי חדש בשכונת עיר היין ייפתח בשנת הלימודים הקרובה לרווחת הורי ותלמידי השכונה החדשה. בשלב זה, בית הספר החדש יתארח בבית הספר היסודי חמ"ד הקיים. במכרז לניהול בית הספר שהתקיים בשבוע שעבר, זכתה הילה סבג והיא תחל את תפקידה בספטמבר הקרוב.

סבג, נשואה ואם לשלושה ילדים, בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ופסיכולוגיה ובהוראת המדעים. תואר שני בניהול ואירגון מערכות חינוך ובוגרת קורס עתודות ניהול של חותם. במהלך שנותיה במערכת החינוך מילאה מספר תפקידים ביניהם חינוך כיתה, חברת צוות מוביל פדגוגי, רכזת חברתית, רכזת הכלה והשתלבות, מובילת אמירים ורכזת מדע וטכנולוגיה.

יוכי תורג'מן מנהל בית הספר החדש

בתוך כך, נבחרה מנהלת חדשה לבית הספר היסודי הממלכתי הקיים בשכונה, שגדל בשנתיים האחרונות באופן מסיבי, משכבת גיל אחת לשש שכבות גיל. החל משנת הלימודים הקרובה, תנהל את בית הספר יוכי תורג'מן, אשת חינוך בעלת ותק של 24 שנים במערכת החינוכית, במהלכן מילאה מגוון תפקידים חינוכיים ביניהם, מורה לביולוגיה, מחנכת כיתה, יועצת חינוכית ואף שימשה כמדריכת אקלים חינוכי בחטיבת הביניים ובתיכון. בשנתיים האחרונות שימשה כסגנית מנהל ורכזת פדגוגית בבית הספר היסודי מדעים. תורג'מן תחליף את מנהלת בית הספר היוצאת, אורית סיבי.

הילה סבג תחליף את אורית סיבי

ראש העיר, תומר גלאם, בירך על המינויים החדשים ואיחל לשתי המנהלות הצלחה רבה בתפקידן החדש. "שכונת עיר היין ממשיכה לצמוח ולהתפתח, גם בתחום החינוך. בית הספר היסודי החדש בשכונה יעניק מענה חינוכי, פדגוגי, העשרתי וחברתי למאות תלמידות ותלמידים חדשים לצד בית הספר הקיים ולצד מוסדות החינוך הנוספים בשכונה. אני רוצה לאחל הצלחה רבה למנהלות החדשות, יוכי תורג'מן והילה סבג, שמצטרפות לשדרת הניהול במערכת החינוך האיכותית והמצטיינת שלנו ולהודות למנהלת היוצאת, אורית סיבי. ההצלחה שלהן, היא ההצלחה של כולנו".

ראש מינהל חינוך ותנו"ס, יובל זוזט: "על אף אתגרי השעה אנו ממשיכים בתנופה ובגידול במספר התלמידים באזורים החדשים בעיר בכלל ובעיר היין בפרט ושמחים על פתיחת בית ספר חדש שיאכלס את תושבי השכונה הצפונית של עיר היין. בחירת מנהלים עומדת בראש סדר העדיפות של מינהל החינוך זאת על מנת להוביל ולקדם באופן מיטבי את התלמידים והתלמידות. אני מבקש לאחל לגב' הילה סבג הצלחה בתפקידה החדש. אנו נלווה את התפתחות בית הספר בשנתו הראשונה ובשנים הבאות. בהצלחה גם ליוכי תורג'מן בתפקידה החדש, אני מאמין ביכולותיה יחד עם הצוות החינוכי לקדם ולהוביל את בית הספר לגבהים והצלחות. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לאורית סיבי על תפקידה ולאחל לה הצלחה בהמשך דרכה".

הילה סבג: "ניהול בית ספר עבורי היא זכות גדולה ומרגשת במיוחד. אני מאמינה שבכוחנו לחולל שינוי ולהוביל מורים לקידום התלמידים בכלל התחומים מתוך תחושת שליחות ואהבת חינם. הכניסה לתפקיד ניהול בית הספר בתקופה זו, מלאה באתגרים והזדמנויות, מחזקת את תחושת השליחות והאחריות שלי. אני רואה הזדמנות ייחודית לאחד את קהילת בית הספר, לחזק את תחושת הביטחון והשייכות, ולקדם למידה מיטבית. יחד, נוביל את בית הספר להישגים חדשים ונעצב עתיד בטוח עבור תלמידינו. אני מאמינה כי יש לראות כל תלמיד כמכלול ולהעניק לו את כל המיומנויות והכלים הדרושים לו על מנת שיבוא לידי ביטוי על כל חוזקותיו".

יוכי תורג'מן: "אני מודה על האמון והזכות שניתנה לי ונרגשת לקראת קבלת התפקיד החשוב והמשמעותי של ניהול ביה"ס עיר היין. אני בטוחה שיחד עם הצוות החינוכי, מינהל החינוך והפיקוח, אוביל את התלמידים למצוינות אישית וחברתית. אני רואה את בית הספר כבית עבור התלמידים, מקום בו כל כל אחת ואחד מהם יוכל לממש את כישוריו ויכולותיו באופן המיטבי ביותר. מקום בו ירגישו תחושת שייכות. אני מאמינה בכוחו של הצוות החינוכי להוביל יחד איתי את בית הספר למצויינות ערכית ולימודית תוך שיתוף קהילת ההורים בעשייה החינוכית בבית הספר".

השאר תגובה

דילוג לתוכן