חשד להצתה מכוונת: רכבו של ערן בניטה, שהיה מתומכיו של גלאם וכעת המבקר העיקרי שלו

אירוע חמור שהתרחש אתמול בלילה באשקלון, רכבו של ערן בניטה, רו"ח של תומר גלאם לשעבר ואחד מהקולות הבולטים להחלפת שלטונו, הוצת. השר לביטחון הפנים, איתמר בן גביר, ביקר באשקלון כ-12 שעות לפני האירוע ועסק במחמאות לשלטון הנוכחי תוך התעלמות מזריקת רימון לרכב של פעיל פוליטי אחר שבוצעה שעות ספורות קודם לכן. 

רכבו של ערן בניטה, פעיל ציבור ותומך מרכזי בהחלפת הנהלת העיר הנוכחית, נשרף כליל באירוע של חשד להצתה מכוונת. הסרטון המצורף מתעד את השריפה ואת הנזק החמור שנגרם לרכב. מדובר ברכבו של אדם המהווה דמות מובילה במאבק לשינוי ההנהגה בעיר.

האירוע מצטרף לאירוע נוסף שהתרחש לאחרונה באשקלון, בו נזרק רימון לרכבו של פעיל הציבור אטדגי. שני האירועים הללו מעלים חששות כבדים לגבי הפגיעה בביטחון פעילי הציבור בעיר והניסיונות להרתיעם ולהשתיקם.

 נציג האופוזיציה עו"ד איתי סהר אמר בתגובה:

עו"ד איתי סהר, חבר מועצת העיר אשקלון, הגיב לאירוע ואמר: "הצתת רכבו של ערן בניטה היא חצייה של כל קו אדום ומהווה פגיעה ישירה בביטחון הציבור ובחוסן של תושבי אשקלון בימים אלה של מערכה מול אויבי ישראל מחוץ. מצער שגורמים פליליים בוחרים להצטרף לאויבי ישראל באירוע אלים ומכוון שנועד להשתיק ולהפחיד פעילי ציבור ומובילי שינוי בעיר. אנו קוראים לרשויות החוק לפעול במהירות ובחומרה על מנת לאתר את האחראים ולהביאם לדין".

חבר המועצה איתי סהר

ביקור השר בן גביר:

השר לביטחון הפנים, איתמר בן גביר, ביקר באשקלון כ-12 שעות לפני האירוע. ראש העיר והשר היו עסוקים במחמאות הדדיות ומנותקות מהמציאות, בעוד שבשטח, פעילי ציבור נתקלים בניסיונות פגיעה של ממש.

 

צפו באירוע:

השאר תגובה

דילוג לתוכן