מתי חג'ג' פתח אתמול את מטה הבחירות שלו "בעזרת השם ובעזרתכם, אנחנו נצליח להפוך את 'אשקלון שלנו' למקום טוב יותר"

אמש  (שלישי) פתח מתי חג'ג' את המטה הרשמי שלו בנוכחות עשרות אנשים שהגיעו על מנת לתמוך ולעודד. חג'ג' הנרגש פתח את דבריו במשפט "ברוכים הבאים למטה עתיקות" והוסיף: "בחירת המיקום של המטה הראשון שלנו לא הייתה מקרית. כמי שנולד וגדל בשכונה הזאת, ראיתי צורך ומחוייבות להתחיל מכאן את הדרך שלנו למועצת העיר."

נאומו של חג'ג' התייחס לילדותו בעתיקות, "לתקופה בה גדלתי בשכונה הזאת וחוויתי את הקשיים היומיומיים היה חלק מרכזי בעיצוב האדם שאני היום. בחודשים האחרונים גיבשתי תוכניות במספר תחומים מרכזיים שבהם אני מתכוון לפעול כשאבחר למועצת העיר, ביטחון אישי, רווחה, ספורט, נגישות והצרכים מיוחדים, חינוך, תרבות ופנאי. הפגישות עם תושבים בתקופה האחרונה מצביעות על מגמה של ירידה באמון הציבור בחברי מועצת העיר, חלקם בכלל לא יודעים שקיימת בכלל קבוצת אנשים כזאת שמתכנסת מדי תקופה לקבל בשבילם החלטות. המסקנות שאני שומע מהתושבים הן חד משמעיות – הגוף הזה, מועצת העיר, חייב רענון, חייבים להחליף את מה שלא עובד! כמו רובכם, גם אני נחשף מדי יום לפרסומים שקריים של חברי מועצה מכהנים שאומרים "עשינו", "בנינו", "פעלנו", "הצלחנו" ועוד שימוש במילים ריקות-מפעילות שמחייבות אותנו לפעול ליצירת סיעה חזקה למועצת העיר שבאמת תעבוד בשביל התושבים. דבר נוסף שלמדתי בחיים הפוליטיים, מועמדים שמזכירים את המילה "עשייה" – דעו לכם, הם לא עשו כלום. כפי שאמרתי לכל התושבים שפגשתי בחודשים האחרונים, בצורה חד משמעית שלא משתמעת לשתי פנים – תושבי אשקלון הם המעסיקים של חברי המועצה, וכמו בכל עסק מצליח – מי שלא עושה את העבודה שלו במקצועיות, אין לו מקום בעסק. אני אומר לכם כאן היום בקול ברור – אם אני לא אעשה את התפקיד כפי שאתם מצפים ממני – תפטרו אותי בקלפי! כך ראוי לעשות. יש משימות רבות על הפרק, תוכניות חשובים שבנינו, ובכדי לבצע אותם אנחנו זקוקים לתמיכה שלכם ברשימה שלנו למועצה – אשקלון שלנו."

צילום: ציון ברון

 

אני יכול להבטיח שהרשימה שלנו תהיה חדשה ומרעננת, היא תייצג את כל גווני האוכלוסייה: צעירים לצד ותיקים, נשים לצד גברים, חילונים לצד דתיים.

 

אני מתחייב – להיות להיות כאן תמיד בשבילכם!

אני מתחייב – להציף ולטפל בנושאים הבוערים שהצגתי!

אני מתחייב – להיות הנציג הנאמן והאמיתי שלכם במועצה!

השאר תגובה

דילוג לתוכן