יממה לאחר מבצע ׳מגן וחץ׳: ראש הממשלה בביקור באשקלון על רקע נושא המיגון בשכונות הוותיקות, הוא התקבל באהדה, למעט תושב אחד שצרח לעברו וכתוצאה מכך התפתח ויכוח אלים

הבוקר (שני) הגיע לביקור באשקלון ראש הממשלה, בנימין נתניהו ונועד עם ראש העיר, תומר גלאם. הביקור, בו נכח גם מנכ״ל משרד ראש הממשלה, יוסי שלי וראש הסגל, צחי ברוורמן, התקיים בשכונת שמשון, על רקע פערי המיגון בשכונות הוותיקות בעיר.

במהלך הביקור שוחחו עם התושבים והקשיבו לתחושותיהם ממקור ראשון. כמו כן, נכנסו לביתה של תושבת השכונה, אמא לילד עם צרכים מיוחדים ושמעו על ההתמודדות הקשה עם היעדר המיגון.

צילום: אלדד עובדיה

ראש הממשלה, בנימין נתניהו: ״באתי היום לאשקלון כדי להיות כאן עם ראש העיר, ידידי תומר גלאם, ועם התושבים הנהדרים. אנחנו שינינו את משוואת ההרתעה ובאנו היום לשנות את משוואת המיגון.
היינו בבית, ראינו את הממ"דים, ראינו את הדברים שצריך לעשות ואנחנו הולכים לעשות אותם.
ודבר נוסף שבאנו לעשות – לשבת בשמש על המרינה הנהדרת ובאמת ליהנות יחד עם התושבים של אשקלון מהשקט שהבאנו ושאנחנו נמשיך לקיים.
תודה רבה לכם, תושבי אשקלון, על התמיכה שלכם, הגיבוי שלכם, כי בלעדיכם אי אפשר לעשות כלום, ואיתכם אפשר לעשות הכל. תודה רבה!"

אך לא הכל עבר חלק, אל המקום הגיע מפגין נגד הרפורמה שהחל לצעוק לכיוון ראש הממשלה ונתקל בתגובות נגד קשות מעשרות אנשים, דבר שכמעט התפתח לתגרה אלימה, צפו בהמולה:

ראש העיר אשקלון, תומר גלאם: ״אני רוצה להודות לראש הממשלה על ביקורו החשוב היום באשקלון, יממה לאחר סיום מבצע ׳מגן וחץ׳. הצגנו בפניו את פערי המיגון בשכונות הוותיקות שלא מאפשרים לתושבים את הזכות הבסיסית להגן על עצמם בשעת חירום ונפגשנו עם תושבים שחווים על בשרם את מצוקת המיגון בעיר, סבב אחר סבב. הביקור היום הוא חלק מהמשך המאבק שלנו על פתרונות מיגון שיאפשרו לתושבים המדהימים שלנו את הזכות הבסיסית להגנה בשעת חירום. לא נפסיק את המאבק הצודק שלנו גם למיגון וגם להטבות כלכליות, שמגיעות לתושבי אשקלון בזכות, ולא בחסד״.

צילום: אלדד עובדיה

השאר תגובה

דילוג לתוכן