התקנת לוחיות רישוי עד אליכם: עיריית אשקלון בשירות חדש לרוכבי אופניים חשמליים וקורקינטים

עיריית אשקלון באמצעות המטה העירוני לבטיחות בדרכים והרלב״ד ובשיתוף חברת דינמומטר מציעה שירות חדש – התקנת לוחיות רישוי לאופניים וקורקינטים חשמליים. 

היוזמה העירונית מגיעה בעקבות כניסתו לתוקף, החל מ-1.8.24, של החוק המחייב להתקין לוחיות רישוי לאופניים ולקורקינטים חשמליים. אכיפת החוק אגב תחל בתחילת חודש ספטמבר ולכן יש להקדים ולבצע את התהליך כבר בימים אלו. 

בכדי לסייע על משתמשי הכלים האלו ובמטרה להקל עליהם את התהליך, תפתח העירייה מוקד לקבלת והתקנת לוחיות הרישוי ביום שלישי 27.8.24 בין השעות 18:00 ועד 21:00 ברחבת בית יד לבנים. במקום ניתן יהיה לקבל ולהתקין את לוחית הרישוי שהוזמנה מראש – בקלות ובנוחות. 

בטרם ההגעה למוקד ההתקנה על רוכבי האופניים החשמליים והקורקינטים לבצע מספר שלבים: 

1. לפני ההגעה יש לבצע רישום לכלי באתר משרד התחבורה, בסיום תהליך הרישום תקבלו עבורו אישור ומספר רישוי. לינק לאתר משרד התחבורה > https://www.gov.il/he/service/bicycle-and-scooter-registration

2. לאחר קבלת האישור, יש להיכנס לאתר דינמומטר ולבצע הזמנה ללוחית הרישוי ולתאם עבורה מועד אספקה באחד מהמוקדים בעיר. לינק לאתר דינמומטר > https://www.dynamometer-shop.com/

3. למוקד יש להגיע עם הקורקינט / האופניים החשמליים ולהצטייד בת.ז ובאישור משרד התחבורה.

ראש העיר, תומר גלאם, המשמש גם כיו"ר הוועדה העירונית לבטיחות בדרכים, מזמין את רוכבי האופניים החשמליים והקורקינטים להשתמש בשירות העירוני. "אנחנו מעניקים גם להורים וגם לרוכבים אפשרות ליהנות מהתקנת לוחיות רישוי, כנדרש בחוק, במקום מסודר וייעודי שייפתח במיוחד למענם. רכיבה על כלים אלו חייבת להיעשות על פי החוק הן למען בטיחות המשתמשים בכלים אלו והן למען בטיחות הולכי הרגל ומשתמשי הדרך".

השאר תגובה

דילוג לתוכן