מזג האוויר ההפכפך לא עצר את אלפי המבלים הלילה מלחגוג את חגיגות המימונה המסורתיות באשקלון. אמנם, שלא כבכל שנה, התקיימו פחות אירועים גדולים, אך עדיין החגיגות התקיימו בכל רחבי העיר וכמו תמיד עד לשעות הקטנות של הלילה.

צילום: אבי ביתן

כמיטב המסורת, קיים הרב יעקב אביטן את המימונה הגדולה בבית הוריו יצחק ומזל אביטן שבשכונת בני ביתך. אל המקום הגיעו תושבים רבים, אנשי עסקים וגם פוליטיקאים בהווה ובעבר, בהם אלי אלעזרא, דניאל חזוט, דוד ברכה, איתן קסנטיני.

חבר הכנסת, אלכס קושניר, הגיע יחד עם רעייתו והתקבל בחמימות רבה. בתוך כך הגיעו גם חברי מועצת העיר ביניהם יעקב חוטובלי, שרה זכריה, עמי חכמון, שי רובין, דוד בן אברהם ועוד. 

בין האורחים נצפו גם פוליטיקאים לשעבר, ביניהם ראש העירייה המיתולוגי של אשקלון בני וקנין וחבר מועצת העיר לשעבר, אורן שני. 

גם יו"ר מחוז דרום בלשכת עורכי הדין, עו"ד אלעד דנוך, הגיע להשתתף בחגיגות. 

חגיגה גדולה נוספת התקיימה בביתם של תמר ורוני זיו. הבעלים של סוכנות המכוניות 'סאל קאר' בשכונת ברנע. גם לשם הגיעו אורחים מכובדים רבים שהתקבלו בשפע ובחמימות רבה. 

צילום: אבי ביתן

הבולט שבין האורחים היה ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, שהגיע מלווה ברעייתו טלי כשהם שניהם לבושים בלבוש הכפתן המסורתי. לבקשת הנוכחים, גלאם הפגין את כישורי השירה שלו, אך הפתיע את כולם כאשר בספונטניות המציא גרסה מיוחדת לשיר עם מילים שחרז באותו הרגע. צפו בביצוע: