הזמיר האשקלוני שנכנס לחיינו בבית 'ספר למוזיקה' כבר לא ילד, השבוע עלה על בימת היכל התרבות להופעת בכורה שלו, ונתן שואו מרגש, מושקע ומהנה

ביום שני השבוע, התקיימה הופעת הבכורה של הזמר האשקלוני, גלעד יחיא, המוכר לכולם בעיקר כ"ילד הפלא מבית הספר למוזיקה". מאז גדל הילד ונשאר הפלא, רגע לפני שהוא משתחרר מצה"ל ויוצא אל החיים האזרחיים, הוא הגשים חלום עליו עמל זמן רב, למלא את היכל התרבות באשקלון בהופעה שהיא רק שלו, הוא הכוכב, המארח, והאחראי. ואכן השבוע זה קרה, לאחר שהתמלא היכל התרבות, נפתח גם אולם היציע שאליו הגיעו לוחמים שהוזמנו על ידי גלעד לשעתיים של כיף. יחיא, שלא הצליח להסתיר את התרגשותו, פתח את ההופעה בשיר תודה שקט, ולאחר מכן החל להקפיץ את הקהל, עם שירים מקוריים שלו וקאברים של אחרים, במחצית הראשונה של ההופעה, הזמין את הזמר ישי לוי, השניים שרו דואט, ולאחר מכן לוי שר שיר נוסף. גלעד המשיך את המופע, ובשיאו הצליח לרגש את כל הקהל שירד אל האולם לסבתא שלו, רחל חג'ג' והקדיש לה את השיר 'יא מאמא', לא נותרה עין יבשה באולם.

צילום: אלדד עובדיה

לאחר מכן הזמיר יחיא את שימי תבורי, שפירגן ליחיא על הנחישות להעמיד מופע בסדר גודל כזה. לאחר הדואט של השניים, שימי תבורי הזמין את ראש העיר תומר גלאם לבצע איתו דואט, אל השירה הצטרף אח"כ יחיא עצמו והשלושה ביצעו טריו מרגש. לאחר שירד תבורי מהבמה, החל יחיא לבצע שירים קצביים מלווים ברקדניות, מסכי לד והמון שמח, השיר שאיתו סיים את המופע היה השיר שהוציא בדיוק ביום המופע, 'מלכה ואס', שיר קליט שמשך את הקהל. בתום ההופעה, הגיעו לא מעט אנשים להוריו של גלעד לפרגן לו על הנחישות, הביטחון. "אני מאוד נהנתי", אמר איש העסקים אלי אלעזרא שנכח בערב זה. "היה ערב מוצלח, מאורגן ברמה גבוהה מאוד, אפילו שימי תבורי אמר שהוא התחיל את הופעותיו בבית קפה קטן, וגלעד עשה את הלא יאומן, אנשים מאוד נהנו, הוא ריגש אותי שהוא הגיש לאבא שלו שיר בתימנית, רואים את השורשים החזקים של הילד, את החיבור להורים ולמסורת וזה בהחלט מרגש, האמא אורלי יכולה להיות גאה , והדואט עם ראש העיר היה בכלל הצגה, אני מקווה להצטרף אליהם לדואט עתידי."

צילום: אלדד עובדיה

בהפקה זו לקחו חלק אנשים רבים, החל מהנגנים, שהיו לא מעט מהם על הבמה, מפיק מוזיקלי, אנשי הגברה, מסכים, רקדניות, שיווק ועוד רבים אחרים, "להעמיד הפקה בסדר גודל כזה אין זה פשוט, הוא בהחלט שיחק אותה, כשהוא הגיע עם הרעיון הזה, אנשים אמרו לו אל תקפוץ כל כך גבוה, תתחיל קודם במתנסים, אך הוא כל כך האמין בעצמו, היה נחוש והצליח." סיפר גורם בכיר בתעשייה.

מה הלאה?

להמשיך להוציא שירים, להמשיך להופיע, ובע"ה להצליח, אני רוצה לשיר תמיד, זה העתיד שאני רואה, יודע שלא הכל פשוט, שיהיו מכשולים בדרך, אך נחוש להמשיך, מאמין שמי שלא מתאמץ ומנסה לא מצליח, אמרו לי הרבה אנשים שזה מוקדם מידי, לצאת כבר בהופעה כזו, אני מאמין שזו הייתה דריסת רגל מצוינת ומכאן אני יכול רק להתקדם, להשתפר ולהתמקצע.

צילום: אלדד עובדיה

השאר תגובה

דילוג לתוכן