על רקע מבצע "עלות השחר": הקרן לידידות העניקה חפ"ק נייד לעיריית אשקלון עבור ניהול העיר בחירום, החפ"ק החדש יאפשר לראש העיר אשקלון והנהלת העירייה לנהל את העיר ממוקדי ההתרחשות בחירום באופן יעיל ואיכותי תוך התניידות מהירה ממקום למקום

החפ"ק בנוי על בסיס קרוואן נגרר מאובזר, דינאמי ונוח, העונה על מגוון פערים שהציפה העירייה בפני הקרן לידידות לאחר מבצע 'שומר החומות'. החפ"ק כולל מערכות תאורה, מיזוג, שולחן דיונים, עמדות לניהול קשר עבור המוקד העירוני, חיבור טלפוני, חיבור לאינטרנט, ציוד עזרה ראשונה ועוד

על רקע מבצע "עלות השחר", העניקה הקרן לידידות חפ"ק חירום נייד לעיר אשקלון. החפ"ק, שעלותו כרבע מיליון שקלים, נועד לשמש את ראש העיר ואת הנהלת העירייה על מנת לאפשר להם לנהל את העיר ממוקדי ההתרחשות בחירום באמצעות קרון שליטה מאובזר, דינאמי ונוח.

החפ"ק העירוני החדש בנוי על בסיס קרוואן מיוחד ועונה על מגוון פערים שהציפה העירייה בפני הקרן לידידות לאחר מבצע "שומר החומות" לגבי היכולת לנהל את העיר בחירום מהשטח. החפ"ק שישמש את עיריית אשקלון כולל מערכת תאורה פנימית וחיצונית, מיזוג, שולחן דיונים, עמדות לניהול קשר עבור מוקד העירייה, חיבור טלפוני, חיבור לאינטרנט, ציוד עזרה ראשונה ועוד.

בטקס שנערך היום לחנוכת החפ״ק נכחו ראש העיר, תומר גלאם, סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט, מנכ״ל העירייה, עידן דוד, מנהל תחום החירום והביטחון בקרן לידידות, סא״ל במיל׳ ספואן מריח, מפקד תחנת משטרת אשקלון, סנ״צ מאיר חכמון, חבר המועצה, שי רובין ונציגים נוספים מהקרן ומהעירייה.

צילום: סיוון מטודי

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם: "העיר אשקלון ניצבת פעם נוספת בחזית הלחימה. תושבי העיר מוכיחים פעם אחר פעם את החוסן האדיר שקיים בהם ומעניקים גיבוי מלא לכוחות הביטחון. החפ״ק שאנחנו מקבלים היום לאשקלון יסייע בידינו להגביר עוד יותר את תחושת הביטחון לתושבים ובכך להעניק טיפול מהיר ומיידי יותר לכל אירוע שיעלה מהשטח. אני מודה לקרן לידידות על הסיוע, התמיכה והסולידריות לטובת העיר אשקלון״.

צילום: סיון מטודי

נשיאת הקרן לידידות, יעל אקשטיין: " אנו בקרן לידידות עובדים על חיזוק מערך ההגנה של העורף בישראל בשיתוף עם הרשויות ופיקוד העורף גם בשגרה וגם בחרום. החפ"ק החדש אותו אנו מעניקים לעיריית אשקלון נועד לאפשר לראש העיר ולקברניטי העירייה זרוע פיקוד ושליטה איכותית, ניידת ומהירה שתאפשר להם לתת מענה מוניציפאלי יעיל יותר. אנו מודים לתורמים אוהבי ישראל מכל העולם שתרומתם מסייעת לנו להציע פתרון זה. אני מחזקת בימים מאתגרים אלה את ידי תושבי עוטף עזה והדרום, את אנשי כוחות הביטחון וההצלה, וגם את ראשי הרשויות הפועלים לילות כימים לניהול שגרת חירום תחת איום הטילים, שמירה על הסדר הציבורי ונטיעת תחושת הביטחון החשובה כל כך".

מנהל תחום החירום והביטחון בקרן לידידות, סא"ל במיל' ספואן מריח: "בעקבות מבצע 'שומר החומות', ראש העיר העלה את הצורך בחפ"ק שיעזור לו ולהנהלת העיר לנהל אירועי חירום בשטחה. בשיחות שקיימנו עמו ועם אנשי העירייה, מיפינו את כל הפערים והצרכים הקיימים וחפ"ק זה נועד לתת להם מענה. אני סמוך ובטוח כי החפ"ק החדש יאפשר לעיריית אשקלון מרווח תמרון גדול ומשמעותי יותר בימי 'עלות השחור' ובכל אירוע עתידי, בתקווה שלא יהיה צורך".

השאר תגובה

דילוג לתוכן