חנוכת מרכז בריאות האישה החדש במרכז הרפואי ברזילי: מתנה מיוחדת לקהילה, בזכות נדיבותם של יפעת ואלי אלעזרא

באירוע חגיגי ומרגש, נחנך היום (יום ג' 03.09.24) מרכז בריאות האישה החדש, פרי יוזמתם הנדיבה של יפעת ואלי אלעזרא.

המרכז החדשני מציע מגוון רחב של שירותים רפואיים מותאמים אישית לנשים בכל שלבי חייהן.
מרכז בריאות האישה החדש מהווה ציון דרך משמעותי בקידום בריאותן של הנשים בקהילתנו. תחת קורת גג אחת, נשים יוכלו לקבל מעטפת כוללת של שירותים רפואיים, החל מבדיקות סקר ומעקב ועד ייעוץ והדרכה.

המרכז מציע, בין היתר: אבחון ביצוע בדיקות הדמיה וביופסיות, קבלת תשובות פתולוגיות, ייעוץ רפואי והמשך מעקב במרכז צוות רב תחומי מיומן, הכולל: מומחים, כירורג שד רנטגנולוג, פתולוג, כירורג פלסטיק, אונקולוג, אחות מתאמת שד ועובדת סוציאלית, אשר נותנים מענה כולל לתחום השד.
בקרוב פתיחת שירות מרפאת מעקב לנשאיות BRCA.

מר רוני מהצרי, מנכ"ל עמותת הידידים*: "סמלי הוא שמועד פתיחת מרכז בריאות האישה, דווקא בראש חודש אלול, שראשי התיבות שלו הן איש לרעהו ומתנות לאביונים. משמעות הדבר היא סיוע לזולת, וזאת כחלק מפעילותן הקבועה של משפחת אלעזרא, באמצעות קרן אלעזרא לזולת. אני מודה להנהלת המרכז הרפואי ולחברי העמותה, ומאחל לסגל מרכז בריאות האישה ולכולנו רק בריאות."

פרופ' חזי לוי, מנהל המרכז הרפואי ברזילי*: "מרכז בריאות האישה החדש הוא דוגמה מובהקת לחדשנות ולמחויבות שלנו לספק טיפול רפואי מתקדם ואיכותי לנשים. בזכות שותפות פורה עם משפחת אלעזרא, אנו יכולים להעניק לנשים בקהילתנו גישה לטכנולוגיות רפואיות מתקדמות ולטיפול אישי ומקצועי. אני מאמין כי מרכז זה יהווה אבן דרך משמעותית בשיפור בריאותן ורווחתן של הנשים באזורנו, וישמש השראה לפרויקטים נוספים בתחום בריאות האישה."

יפעת ואלי אלעזרא שיתפו: "אנחנו, משפחת אלעזרא, מקיימים פעילות וקשר הדוק עם המרכז הרפואי ברזילי כבר למעלה מ-40 שנה. כחלק מה"אני מאמין" המשפחתי שלנו, אנו מאמינים בחשיבות העזרה לזולת ולקהילה. זוהי זכות גדולה עבורנו לתרום פרויקט אחר פרויקט. אנו שמחים במיוחד לתרום להקמת מרכז בריאות האישה החדש ומקווים כי הוא ישמש נדבך חשוב בשיפור איכות חייהן של נשים רבות".

השאר תגובה

דילוג לתוכן